💣 Mirisne bombice od sode 💣

12:48:00 Moj mali kutak 20 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj blog. Danas vam pišem o onim slatkim bombicama za kupke koje su me tolikoo osvojile toliko da poludim kad ih vidim 😊.

Veoma su jednostavne za napravit i, vjerujte mi, više se isplati malo uzeti vremena za njih nego ih kupovat. Ja sam, uz ovaj recept, napravila, pa hajd da kažem, 4 dobre kuglice koje možete kupiti, a potrošila sam toliko novca koliko bi se kupile 1,5 kuglica. 

Potrebno

200g sode bikarbone
100 g limunske kiseline u prahu
100 g kukuruznog skroba (gustin)
10 kapi eteričnog ulja
malo etanola 70%
i boja za hranu po želji
možete dodati i suhe latice od ruže (ali ja ih nisam pronašla pa sam odustala)


Priprema:

U veću posudu sjedinila sam sodu, limunsku kiselinu, kukuruzni skrob, dodala eterično ulje (koristila sam od ružmarina jer volim njegov miris i djeluje umirujuće), zatim sam dodala malo boje za kolače (koristila sam suhu boju, ali ako budete koristili one tečne morate pazit na omjer ostalih tečnosti da vam loptice ne postanu premekane i pa se neće dat oblikovati), zatim sam dodala 100 kapi etanola (kako nisam znala koliko je to malo dodavala sam ih u sekcijama). 

Etanol je dobar za dezinfekciju, ali, ako imate suhu i osjetljivu kožu, možete ga kombinovati i umanjiti količinu kapi pa dodati nekoliko kapi biljnih ulja.


Kada sam dodala sve sastojke, plastičnom kašikom sam "gnječila" (kao kada želite da izgnječite neku voćku za kolač i sl.) smjesu kako bi se lakše sjedinila. Kako nisam imala adekvatan oblik kalupa upotrijebila sam običnu vrećicu za zamrzivač i oblikovala svoje bombice i dobila "dijamant" bombice 😃.


Poslije pola sata sušenja bombice su spremne za upotrebu.





Demonstraciju sam izvršila u običnoj posudi, a vi uživajte u svojoj opuštajućok kupki i pišite mi ako ih isprobate ili imate još recepta 😊.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

20 коментара:

  1. Predivne se, a i jako jednostavno se prave. Pokušaću ih napraviti, jer su kod nas prave skupe, a ovo je mnog jeftinije i lakše.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga i obavezno probaj jer su predobre, a mnogo su povoljnije od onih gotovih. Uz to, sama biraš oblike bombica ;)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala draga, ovo je bilo, definitivno, snađi se. Toliko sam tražila one prave kalupe za bombice ali nigdje nije bilo ni silikonskih, a za ostale da ne pričam. I na kraju se sjetim da pokušam sa vrećicama :D

      Избриши
  3. Nisam ljubitelj ovakvih bombica ali su mi ove tvoje jako simpaticne. Odlicno si ih napravila i opisala. Uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Wow. Izgleda divno *_* Pokušat ću definitivno. Ide na moju TO DO -listu <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Wonderful recipe!
    Have a good Friday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđaju mi se bombice,profesionalno napravljene,morat cu i ja probat,samo imam jedan problem tuš kabinu,nemam kade u kuci :/
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga moja. Eh znam kako ti je. I ja imam kući kabinu i tačno znam kako je to tužan osjećaj posebno ako si, kao i ja, strastveni ljubitelj kupke :*

      Избриши
  7. Wow, savršeno izgleda, baš mi se dopada, ovo već dugo vremena želim napraviti, ali nikako da nađem vremena, morat ću se preko raspusta zabaviti time :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Iskreno i ne treba ti mnogo vremena da se naprave. Stvarno su jednostavne. Piši nam ako isprobaš. :*

      Избриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.