Kokos

23:37:00 Moj mali kutak 11 Comments


Pozdrav dragi moji i dobro došli u moj novi post. Nadam se da ćete uživati u čitanju i pronaći nešto korisno za sebe. 

Ovog puta vam donosim par činjenica zašto je povoljnije malo da se pomučimo i dobijemo nešto svoje nego da kupimo gotov proizvod. Kako ne bi dužila, iovako dug post, ovdje ću završit uvod, a ako vas zanima o čemu se radi pročitajte post do kraja 😊.




Prije par dana kupila sam svjež kokos po cijeni od 3,50 KM (1,80€), a uštedila sam bruku para i dobila mnogo porizvoda za, svega, 45min. Prije nego uzmete kokos dobro ga protresite i oslušnite da li se čuje bućkanje vode u njemu. To je znak da je kokos zdrav i dobar.

Postupak otvaranja

Da ga otvorim koristila sam nož i vadičep (sa njim je lakše i brže). Uz pomoć vadičepa otvorila sam kokos i iscijedila sav sok (možete ga i popiti ☺).







Kao što sam već napisala tekućinu možete iscijedit u čašu ili popit. Veoma je ukusna da vam preporučujem i ovo drugo ☺.



Kada ste sigurni da nije ostalo tekućine u kokosu vrijeme je da se razbije oklop. Kako bi razbila oklop koristila sam kuhinjski nož (možete i čekić ili nešto jače od alata, ali ja ga nisam imala kod sebe) i udarala po kokosu rotirajući ga u krug. Poslije nekih 40 udaraca oklop je počeo da puca. Još 2-3 udarca i on je otvoren.


U slučaju da vam se desi, kao što se meni desilo, da pukne na pola potrebno je izvaditi bijeli, jestivi, dio. Nekad se zna desiti da popuca oklop i time je proces brži, ali ja ne bih bila ja da nisam baksuz ☺. No, ok idemo dalje.




Kako bih izvadila kokos uzela sam manji nož, radi lakšeg rukovanja, dio po dio sjekla i odvajala od oklopa. Ako pokušate ovo ili ste već pokušali, a imate neki brži način molim vas da mi pišete u komentar.




Pošto nije moguće odstranit samo jestivi dio od oklopa već je išao i onaj dio oko njega morala sam naknadno i to da odstranim i da operem kako bi otklonila sve djeliće koji su se nakupili na njemu.

Mlijeko od kokosa


Kako bi lakše izblendala isjekla sam kokos na manje kockice i ubacila u blender, a zatim dodala čašu vode i sve to izblendala.




Kada se sve sjedinilo smjesu sam istresla u krpu (gazu) i procijedila. Proces sam ponovila 2x tako što sam kokos iz krpe vratila u blender i dodala još jednu čašu vode te nakratko izblendala i sve ponovo procijedila.




Moram da priznam da sam oduševljena kokosovim mlijekom i da mi je bolje od bademovog.

Pored toga što je zdravo negdje sam čitala da boca kokocovog mlijeka košta i oko 8-10 KM što je, po meni, stvarno skupo. 

Ulje od kokosa

Mlijeko sam ohladila u frižideru i sutradan skinula površinski sloj masnoće koji se pohvatao i izdvoio. Polako, uz pomoć varjače, odvojila sam masnu naslagu i ostavila nakratko u tanjirić kako bi se tečnost izdvojila od masti, a kasnije spremila u staru staklenu bočicu od kreme.




Kokosovo brašno

Kokos koji je ostao u krpi osušila sam i dobila čisto kokosovo brašno.



Nadam se da ste uživali u postu.
Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

11 коментара:

  1. E svaka ti cast za ovaj post. Obozavam kokos ali nikada nisam pokusala ovo, ovih dana ga nabavljam sigurno :)

    takojato.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Tijana. I ja sam ogroman ljubitelj kokosa tako da te razumijem. Ali ako želiš da kupiš dobar i kvalitetan kokos moja preporuka su voćarne. Nekoliko puta sam kupovala u trgovinama i nisam bila zadovoljna. :*

      Избриши
  2. Odlican post :) Bas je koristan :) Ja obicno sve kokosove proizvodekupujem, ali cu zaista probati i ovako. Javljam utiske kad probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Marina. Iskreno mislim da su ovako mnogo povoljnije. :*

      Избриши
  3. Vauu koliko proizvoda iz samo jednog kokosa *-* Prosto sam oduševljena, moraću da probam ovo! Bilo mi je prezanimljivo čitati ovaj post, volela bih da bude još na sličnu temu, divno zaista!♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Kika. I ja se nadam da će ih bit jer obožavam da istražujem :). :*

      Избриши
  4. Prije svega svaka čast na odličnim fotografijama, nikad nisam vidjela kokos, ali ga jako volim, sviđa i se post i tvoja originalnost, svaka čast :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je zaista odlično! Nisam znala da ovoliko stvari može da se napravi od jednog kokosa.☺

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.