Kako pravilno njegovati kosu

16:36:00 Moj mali kutak 9 Comments

Poslednjih mjeseci tema "ženskih razgovora" bila je njege kose. Svi znamo koliko je sunce štetno za našu kosu i koliko ga isuši. Poslije njega, štetnim efektom, napadaju je niske temperature. Pa sam se malo rapitivala o pravoj njezi kose i odlučila da podijelim i sa vama sva moja iskustva. Nadam se da će vam bit od koristi.

1. Pravi šampon

Prije nego počnete njegu vaše kose važno je da pronađete odgovarajući šampon za vaš tip kose. Ako ste skloni perutanju moja lična preporuka je Head & Sholder sa mirisom mente.


Prije nego krenete sa pranjem kose dobro je raščešljajte kako biste izvukli sav višak masnoće koji se nalazi u dlaci. 

Utrljajte šampon samo u korijen kose. Da biste me lakše razumjeli sjetite se kako vam frizeti peru kosu. Oni se najviše baziraju na tjeme i sam korijen kose, zanemarujući cijelu dužinu dlake, jer sva pjena, koju budete sapirali, sliće se niz dlaku i pokupiti višak masnoće na njoj. 

Za ispiranje kose koristite mlaku vodu, kako biste lakše saprali pjenu. Uz to, dodatno ćete, omekšat dlaku i pripremit za masku. 

Kao i svaki dio našeg tijela, tako i dlaka, reaguje na toplotu i hladnoću. Iz tog razloga nikada je ne perite previše hladnom ni previše vrelom vodom. 

Po potrebi možete dva puta šamponirati. Ja je šamponiram dva puta jer poslije drugog ispiranja, pod prstima, osjetim kako mi je dlaka čista.

2. Maska

Dok nam je dlaka "otvorena" nanosimo masku. Ona pakovanja koja se ispiru preporučljivo je da se drže što duže na kosi. 

Ja koristim iz Avona Planet Spa masku koja savršeno hrani i njeguje.


Masku nanosite ispod ušiju, na cijelu dužinu kose. Kada ste nanijeli masku polako raščešljajte kosu, stepen po stepen od dna ka ušima (kako biste što manje kidali dlaku). Kosu umotajte u peškir i pustite da odstoji nekih 30 minuta, a potom je isperete. 

3. Balzam

Balzam dolazi poslije maske, kako bi zatvorio dlaku. Balzam koji vam mogu preporučiti jeste Avon Advance Techniques BB. 


Pored divnog mirisa kosa će vam bit nevjerovatno mekana i njegovana.

4. Prosušivanje

Poslije ispiranja kose nikako je ne cijedite i ne trljajte peškirom. Na taj način ćete pokidat dlaku. Samo je fino uvijte u peškir i ostavite da se sama ocijedi. Ako ne koristite turban za kosu onda uzmite što grublji perškir. On će pokupiti mnogo više vode sa vaše kose u odnosu na mekane peškire. 



Moje iskustvo sa turbanom je mnogo bolje u odnosu na peškir. Pored toga što je praktičniji za upotrebu, ukoliko imate dužu kosu, nećete morati, svako toliko, namještati ga i popravljati kao peškir.

5. Sušenje

Ukoliko sušite fenom nikako ga ne držite bliže od 20-30cm, čak i prilikom feniranja, kako ne biste palili dlaku. Najbolji način za sušenje je da se segnete, tako da vam kosa pada preko glave, i sušite je odpozadi ka naprijed.


6. Suvo pranje

Kada je riječ o šamponu za suvo pranje kose on se baš i ne preposučuje na često korištenje. Ukoliko želite da vam kosta duže i ljepše miriše, a možete ga koristiti i kao zamjenu za suvo pranje, prije spavanja nanesite obični baby puder i kosu umotajte u pundžu. Tako ćete zadržati divan miris na vašoj kosi, a puder će pokupit sav višak masnoće.



7. Češljanje

Kada  se češljate pazite da ga vršite u sekcijama i što kraće da se ne kida dlaka.


Mom tipu kose, koji je jako gust i debele dlake, najviše odgovara četka sa jastučićem. Sa njom imam najmanje problema oko čupanja i raščešljavanja.

To bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam va se svidio i da bit od koristi.

Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

9 коментара:

  1. Jako lep post! Mislim da su ovi saveti ispravni jer ih vidjam na skoro svim blogovima.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista sam doneklei prizeljkivala post na ovu temu, tako dami je posebno drago sto ga citam bas na tvom blogu. Odlicno napisano, zaista si uspela bas sve bitno da ubrojis. Ujedno tii zahvaljujemsto si podelila sa nama svoje savete i preporuke.zaista sam uzivalau postu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. I like Head&Shoulders shampoo

    Have a nice day! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično je što si ovo s nama podijelila.😉 Moja kosa je vrlo zahtjevna, ali rezultat je uvijek (po meni) divan. 💋💗💘💌💖💞💕💓



    Fantastiko World



    ОдговориИзбриши
  5. Odlična tema za pisanje! Jako lepo si ovo donela i želela sam negde da pročitam ovako nešto, jer sam u poslednje vreme dosta u svađi sa svojom kosom hahah...Hvala ti puno na ovom postu i na divnim savetima, koje si podelila sa nama, verujem da će mnogima značiti. Samo ovako nastavi, sjajna si♥

    Kika's blog | Instagram

    ОдговориИзбриши
  6. Milsim da je ovo jako koristan post.Vecinu trikova nisam znala ali cu poceti da isprobam.Super post.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/


    ОдговориИзбриши
  7. Blog ti je baš jedinstven <3 Fantastični savjeti :)forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da je sve od navedenih stvari ključno i dosta bitno kada je u pitanju njega kose, sve si lijepo objasnila i prikazala, također bih se složila sa svime što si rekla, mada izbor šampona kod nekog i nije toliko važan

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.