👰 Dress Fashion 👰

15:13:00 Moj mali kutak 11 Comments

Pozdrav dragi moji i dobro došli u još jedan post o vjenčanicama. 

Dugo sam se dvoumila da li da vam pišem o vjenčanicama, haljinama za djeveruše ili o maturskim haljinama, ali nisam mogla odoljeti i ne predstavit vam novitete među vjenčanicama. 

Kao što se vidi po naslovu riječ je o internet stranici Dress Fashion koja prodaje vjenčanice, maturske haljine i haljine za djeveruše po veoma pristupačnoj cijeni. Njihov sajt možete posjetit klikom na Dress Fashion.

Sve informacije i detalje o vjenčanicama, cijeni, kao i najboljem modelu za vašu figuru, možete pronaći na njihovoj stranici, i uz to uživati u velikom broju modela koji krase njihov sajt.


Ovo je model koji mi se najviše dopao zbog same čipke koju obožavam, a koja je savršeno izvezena i usklađena. Detalje možete pogledati OVDJE.


Još jedna čipkasta, ali ovog puta u A-modelu, koju možete pogledati OVDJE.


Još jedna A-modela koja mi se mnogo dopala i koja bi možda mogla da mi postane "ona prava" OVDE .



Ovaj model mi se svidio zbog dijela oko vrata. Prosto ga obožavam. Jednostavan je, sexy, a pri tom može bit adekvatna zamjena za nakit, a možete je pogledati OVDE


I za kraj još jedna A-modela sa čipkom koja mi se mnogo svidjela. Možete je pogledati OVDJE.


I za kraj, samo jedan klik na sliku može da vas odvede u svijet čarolije 😏

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

11 коментара:

  1. so pretty !!

    would you love to follow each other? let me know in a comment :)

    Olive OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши
  2. aww thanks for the sweet sweet comment doll, I follow you too <3

    ОдговориИзбриши
  3. Vjencanice su toliko divne da prosto uzivam gledajuci ih. Jedva cekam dan kad cu i sama moci nositi jednu, pretpostavljam da je osjecaj uistinu poseban. Posljednja vjencanica mi se najvise dopada :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I know this shop and I think it is great
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  5. Good post! Thanks for sharing :)

    anyway, wanna follow each other? (GFC and on instagram if you want). Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.