Vrijeme je da kažem "Da"

20:42:00 Moj mali kutak 16 Comments

SR.  -Da, da i da! - zaljubljeno ga gledala dok joj suza niz lice klizila.
A on, sa iskrama u očima, klečao je pred njom i ponosno joj stavljao prsten na ruku nježno je poljubio i ustao. Zagrlio je jako i prošaptao "Volim te, sada i zauvijek!".

Koja od nas ne sanja nešto slično ovome? Da, jednog dana, postane samo njegova? 

ENG. - Oh, yes, yes, and yes! – she looked at him with so much love as a little silvery drop started running down her face.
He, with little sparks in his eyes, was right in front of her bent down on one knee. He was proudly putting a ring on her finger and he kissed her gently. As he gave her a strong hug, he whispered: 'I love you, now and forever!'

Which one of you has never had a dream like this? A dream to be only HIS?


SR. Danas želim da vam pišem o jednoj internet stranici koja je tu za vaše posebne životne trenutke. Ima li šta posebnije za svaku djevojku od vjenčanja i mature? Vjerujem da nema. U oba slučaja želimo da smo najljepše i da zasijamo u punom sjaju. Ali o maturama ću nekom drugom prilikom.

Riječ je o Dress Fashion sajtu koji se trudi da vam, najljepši dan u životu, učini još ljepšim jer omogućava, veoma, veliki izbor vjenčanica, kao i njihove boje.

ENG. Today I want to tell you more about one internet page that is here for all your special life events. Are there more special events in a girl's life than her prom and her wedding? I think not. In both of these cases we want to be beautiful and we want to shine bright like a diamond. But, we'll talk more about prom on the other occasion.

The site I want to present to you today is Dress Fashion. They are really doing their best in making your 'big day' amazing. The thing that makes it even more beautiful is that they really, really have an enormous choice of wedding dresses and the coloring is quite stunning.


SR. Ovo je vjenčanica koja mi se najviše svidjela, ali koju nikako neću moći da nosim :(. Obožavam ove slojevite nabore, ali zbog moje visine neće se naći u mom izboru vjenčanica (ne želim da izgledam kao loptica :) ). Njih možete pogledati OVDJE

ENG. This is the wedding dress that I liked best. But, one thing is for sure, because I am quite short, I will never be able to wear it. :( even though I adore these tiered dresses I don't want to look like a puff-ball. :) You can check out these wedding dresses HERE.


SR. Druga, koju sam izabrala, savršeno mi pristaje uz one nježne, slatke, nevine djevojčice koje znaju da uživaju u svakom trenutku cijelim svojim srcem i dušom. Kod nje mi se najviše sviđa ova čipkasta izvedba na gornjem dijelu, a detalje o njoj možete pogledat OVDJE.

ENG. The second one I choose for you today fits perfectly for those gentle, sweet and innocent girls who know how to enjoy to the fullest in every moment that life gives them. The thing I loved the most on this wedding dress is the lace on the upper part. Details related to the dress can be found HERE.


SR. Nešto drugačija od onog na što smo navikli da viđamo na našim svadbama je ova divna vjenčanica koja mi se svidjela zbog njenog sivog dodatka. Morate priznati da prelijepo izgleda. A nju možete pogledat OVDJE.

ENG. Here's something a bit different from what we usually see on our weddings. That's this gorgeous wedding dress that has an absolutely unique combination of white and gray. You must admit that it looks really beautiful. You can take a look at this one are HERE.


SR. Ono što me privuklo na ovoj vjenčanici je spoj jednostavnosti i elegancije. Obožavam ode duge vjenčanice sa mnogo nabora i velikim veom. Podsjećaju me na one savršene filmske svadbe :D. Nju možete pogledati OVDJE.

ENG. I have been completely amazed by the combination of elegance and simplicity here. I just worship these long wedding dresses with tiers and big veils. They remind me so much of those perfect movie weddings! :D Take a look at this beauty HERE.


SR. Poslednja, koju sam izabrala, je ova u obliku sirene. Nekako mi je jednostavna i seksi. Mnogo mi se svidio njen gornji dio i dio oko struka. Čipkasti dodaci, koji je čine nevjerovatno elegantnom, usklađeni sa njenom siluetom prelaze u dio koji se širi kako bi omogućio lakše kretanje. 
Detalje o ovoj vjenčanici možete pogledati OVDJE.

Nadam se da vam se svidio moj izbor vjenčanica i, ako se pripremate za ono sudbonosno DA, da ćete pronaći nešto po svom ukusu, a ja vam želim puno sreće.

ENG. The last one I choose for you is the mermaid wedding dress. The dress is just so simple yet sexy. I loved the upper part and the part around the waist. Lace assessments, which make it elegant, combined with the silhouette, slightly go into the part that is much wider and that makes walking easier. Take a peak HERE.

I hope that you've enjoyed looking at these wedding dresses that I've picked out for you today and If you are getting ready to 'tie the knot' you might find something that is suitable for you and I, of course, wish you all the luck!

Ljubim vas do sledećeg posta.
Danny!

Lots of kisses untill next time!
XOXO 
Danny!

16 коментара:

  1. Pih a ja usla da cestitam :D Prelepe su u svakom slucaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe, hvala ti, draga moja. A polako, biće prilike i za čestitanja :D

      Избриши
  2. I ja sam usla da cestitam, ali se nisam razocarala kada sam videla o cemu se radi u postu. PREDIVNE SLIKE, ODUSEVLJENA SAM.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja. Bilo mi je teško da se odličim jer je prevelik izbor divnih modela. :*

      Избриши
  3. Ja usla da cestitam kad ono... Vencanice su predivne, najvise mi se svidja druga.

    LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  4. Ove vjencanice su meni predivne,druga pogotovo.Super post draga<3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/ - novi post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Xoxo
    Zaprati me ukoliko zelis naravno :)
    http://stdyandfashion.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, these dresses are amazing, I love looking at wedding dresses! You have a great blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  7. follow me and i will back http://0chiclife0.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi se dopao tvoj post. Mislim da bi ove vencanice bile i moj izbor. Svaka cast za ideju :)
    Tvoj sam pratilac 74 :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Prva mi je zapela za oko :D
    Sve su posebne i lijepe na svoj način.
    Puno sreće ti želim u braku i da dan vjenčanja bude najljepsi dan u tvom zivotu...
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.