Mlijeko od badema

11:38:00 Moj mali kutak 11 Comments

Prije svega, želim vam lijep početak radne sedmice i završetak predposlednjeg mjeseca u ovoj godini. 

Zatim bih željela da se zahvalim svima koji čitaju moje postove kao i da vam uputim jedno veliko HVAAAALLLAAA za 70+ pratilaca. Ljubim vas puno.

U današnjem postu želim da vam pokažem kako sam napravila mlijeko od badema. Nadam se da će vam se svidjet i biti od velike koristi.


Ako ste veliki ljubitelj badema vjerujem da će vam se svidjeti jer ja obožavam badem i ovo je jaako ukusno. 

Za ovo mlijeko vam je potrebno:

1l vode
1 šoljica badema (ja sam koristila 100g suhog badema, ali vam preporučujem da kupite onaj na vagu jer je ukusniji od ovog upakovanog u vrećice, no njega sam imala pa sam iskoristila to što mi je ostalo).

Izrada:

Potrebno je, preko noći,  natopiti badem u vodi kako bi nabubrio.


Natopljeni badem izvadite iz vode i ubacite u blender, a zatim dodajte 1l vode.



Kada ste sve sastavili, smjesu dobro izblendajte i procijedite. Moj blender je bio premali za litru vode pa sam vodu ulila do max i ostatak vode, naknadno sjedinila sa smjesom.


Ukoliko smatrate da vam mlijeko neće odgovarati možete dodati 5-6 datula (ali pazite da ne pretjerate i presladite) te i njih izblendati sa bademom.




Ostatak od badema možete pojesti ili ostaviti u frižider ili zamrznuti pa ga dodati u kolače (čisto da se ništa ne baci 😉).


Ako niste ljubitelj datula možete dodati med, po želji, kada procijedite mlijeko.


Ovo je zdrav napitak prepun minerala, vitamina i drugih hranjivih sastojaka. Osim što je ukusan bogat je prirodnim sredstvima koji pomažu srcu, štite od raka i starenja.

Ukoliko želite dodatno da poboljšate aromu možete, u  procijeđeno mlijeko, dodati cimeta i ekstrakt vanilije. 
Ja sam dodala samo cimet i mnogo je ukusnije nego samo, mada ni bez cimeta mi nije loš.

Čokoladno badem mlijeko:

Ako želite čokoladno mlijeko od badema dodajte 2-3 kašike kakaa ili čokolade u prahu (preporučuje se osobama sa osjetljivim nepcetom).

Rok upotrebe:

Mlijeko je preporučljivo držati u staklenoj posudi u frižideru i potrošiti u roku od 3 dana.

Upotreba:

Pogodan je za sve kao i obično mlijeko (kao svježi napitak, obrok sa žitaricama, za domaće poslastice i kreme).

O bademu i mlijeku:

Badem se tretira kao najzdravija namirnica svijeta. 
U 100g badema nalazi se:

- 140% preporučene dnevne količine mangana
- 60% bakra
- 50 % fosfora
- 130 % vitamina E
- 51 % riboflovina  (vitamin B2)

Bademovo mlijeko ne sadrži laktozu i gluten pa ga mogu piti i osobe alergične na ove sastojke.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!


11 коментара:

  1. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Great post, thanks for sharing!

    Followed you back dear, keep in touch :) xx

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan recept draga, i ja sam pravila i jako je lepo! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična stvar i dobra za zdravlje,bademe obožavam!

    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    New on
    JELENA JURIĆ

    ОдговориИзбриши
  5. Ne volim badem, pa mislim da mi se ovo mleko ne svidja, ali sve u svemu odličan post.

    LifeInMyStyle | Morning routine - November edition

    ОдговориИзбриши
  6. Wau, izgleda baš divno i lako je za napraviti Definitivno cu uskoro isprobati.Hvala na receptu <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja ne volim lijeko i ne pijem uopće, ali mislim za sve one koji vole da je sasvim dobro da isprobaju nešto novo, predivan post, vidi se da si se potrudila ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.