Miracle Glow ulje za lice

23:15:00 Moj mali kutak 30 Comments


Dugo sam čitala divne tekstove o ovom proizvodu, ali nikako se nisam usuđivala da ga poručim. Bila sam nesigurna u njegov kvalitet, iako su ga nesebično hvalili. 

Vjerujem da je većini poznat osjećaj kada stigne nešto novo i svi krenu da ga hvale, a vi imate onu mrvicu sumnje u sve te priče. No, stigla je jesen. Hladnoće su postajale sve jaće i nemilosrdnije prema mojoj koži pa sam odlučila da isprobam ovo čarobno ulje.


Prvi susret bio je nevjerovatan. Tako elegantnu izradu nije moguće predstaviti na slikama koliko je savršena kada dobijete priliku da je koristite. 
Kada je riječ o sadržaju, iskreno, požalila sam što sam se toliko dugo dvoumila. Već poslije prvog nanošenja osjetila sam kako mi koža postaje mekša, svilenkastija i "sretnija".

Miracle Glow sadrži 5 vrsta ulja:

Ulje babassu palme - podstiče proizvodnju kalogena
Ulje marakuje - postiče proizvodnju elastina
Ulje zelene kafe - hidrira
Ulje lana - jača zaštitnu barijeru kože
Ulje marule - smiruje crvenilo


Ulje je lagane, nemasne formule koja se lako upija. Namijenjeno je osjetljivoj koži, što je još jedan plus kada je u pitanju moj tip kože. 




Kada je u pitanju način upotrebe postupek je veoma jednostavan. Ulje se nanosi na čistu kožu. 2-3 kapi nanijeti na dlan. Malu količinu nanijeti na čelo, obraze i bradu pa sve umasirati na lice i vrat. Ja sam ga nanosila ujutru i/ili naveče. Prije ulja, ujutru nanosim hidratantnu kremu, a naveče htanjivu. Već nakon prve upotrebe primijetićete promjene na svojoj koži.

Pored njege lica koristila sam ga i za njegu usana. Nanijela bih jednu kap ulja na gornju usnu i samo priljubila donju  što bi dodatno omekšalo i nahranilo usne.


Ako se odlučite isprobati Miracle Glow ulje ne propustite savršenu priliku narudžbe upola cijene. U aktuelnoj Avon kampanji možete ga pronaći po cijeni od 9.90 KM. 

Kakvi su vaši utisci sa ovim proizvodom? Pišite mi u komentraima, a ja vaš ljubim do sledećeg pisanja!
Danny!

30 коментара:

  1. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  2. Bukvalno vidim da svako govori sve najljepše o ovom proizvodu, ali opet sam skeptična, ne znam... Hvala ti mnogo na ovom postu, vrlo je koristan ♥ amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Amna. I ja sam bila skeptična, posebno što mi je koža izuzetno osjetljiva i sve joj smeta, ali on mi je stvarno pomogao. Ja ti ga toplo preporučujem. :*

      Избриши
  3. Odlicaan post! :)
    VELIKI GIVEAWAY KOD MENE---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  4. Voljela bih probati ovo ulje.<3
    http://beautyworld830.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti se svidjeti upola koliko se meni svidjelo <3 :*

      Избриши
  5. Na mojoj listi kupovine, obavezno će se naći ovaj proizvod. Mnogo sam toga dobro čula o njemu. Odličan post! ♥


    Ako imaš vremena pogledaj moj blog ---> www.stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://creativegirl333.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing product! Thanks for sharing*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  8. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  9. meni se ovo ja ko dopada da li su sva ulja za kosu?
    pogledaj moj novi video ako te zanima https://www.youtube.com/watch?v=m_5qE1YLk2Y

    ОдговориИзбриши
  10. Great product :)
    Kisses

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pročitala sam mnogo recenzija o ovom ulju i sama želim da ga probam, jedino me plaši to što će mi možda još više zamastiti T-zonu.

    Slike su super. :)


    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ^_^. Što se tiče T-zone nisam sigurna da ti mogu pomoć jer imam suhu kožu, ali mogu da ti predložim da ga pokušaš nanije samo na obraze i vrat. Izbjegavajuć T-zonu. :*

      Избриши
  12. Draga tvoje umijeće pisanja je savršeno,savjetujem ti da počneš pisati neki roman :),tako sve fino sročiš.Da budem iskrena ne volim puno da čitam po blogovima,više gledam slike,nemam vremena-studentski dani,al tvoj post moram pročitat...Nekako sam i ja za ta ulja,to je najviše prirodno bez hemikalija,za lice i za kosu,msm da to mora svima odgovarat,npr.za kosu u posljednje vrijeme stalno koristim ulja i kosa mi bas izgleda zdravo i lijepo,msm da to svi trebaju koristit,ko ima masnu kosu prije pranja nanijet...ulje ću kupit,nisam znala da ima u avonu :), drago mi je da toliko misliš o sebi-uvijek ćeš izgledat mlado i lijepo bez obzira na godine,cijenim to i veliki poljubac ti šaljem
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    ОдговориИзбриши
  13. Čula sam za ovo ulje, ali kao i ti nisam se usuđivala da ga kupim i slušala sam sve pohvale. Ne usuđujem se da ga kupim jer se bojim da će mi još više zamastiti T-zonu. Nisam spremna na takav rizik.

    P.S. Pratim te pa bih volela da mi uzvratiš
    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Znam o cemu pricas. Svi hvale proizvod , ali opet... Nakon ove detaljne recenzije obraticu vise paznje na proizvod. Sjajno pises i fotke su vrhunske. Srecna nedelja:)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Čula sam već za ovaj proizvod, svi ga hvale, ali nisam imala prilike da ga isprobam! Pre nego što počnem da hvalim ovaj post, moram reći da mi se jako dopada tvoj novi izgled bloga, stvarno sam oduševljena! Sviđa mi se što se tvoji noviji postovi kreću gore ispod naslova i što blog izgleda nekako jednostavno. Divno si donela ovaj post, obožavam da čitam recenzije i sviđa mi se tvoj stil pisanja! Očarana sam, samo tako nastavi draga♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  16. so magic item:) i heard that it would make miracles:) follow;) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  17. Da, zaista sam dosta i čitala i gledala o ovom ulju, ali nisam baš bila u prilici da ga kupim. Međutim, mislim da neću razmišljati kad se sledećeg puta susretnem sa ovim proizvodom, jer do sada nisam čula niti jednu negativnu kritiku. Ljubim te :*

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post! Otvorila sam svoj blog pa ako nije problem volila bi kada bi posjetila <3

    ОдговориИзбриши
  19. Hi Dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.