Afrodita Gel nakon depilacije

21:56:00 Moj mali kutak 36 Comments


Depilacija, depilacija, depilacija... da, jedan od najvećiš problema svake žene. 

Svako jutro jedna ista priča. Buđenje, ustajanje iz kreveta i pri samom pokretu osjeća se peckanje po nogama. Postajem mrzovoljna od tog osjećaja, a juče sam ih depilirala. I tako, iz dana u dan. 

Kao da mi nije dovoljno to što imam jak korijen dlake pa poslije svake depilacije moram da bacim bic. Kao da mi nije dovoljno što imam slabu dlaku pa mi urasta ispod kože jer nije u mogućnosti da se probije vani. Kao da mi nije dovoljno što nemam vremena da sjednem i epiliram se epilatorom još se nađu one da niču kao lude. 

Ujutru ih ukloniš, uveče se već pojave. Pa da mi kosa raste kao one šišala bih se svaki dan. No, nisam te sreće.


U maju pretplatim se na dm drogeria newsletter (obavezno se pretplatite jer dobijate dosta korisnih informacija) i u avgustu dobijem bon sa popustom na kupovinu određenih Afrodita proizvda za depilaciju. Kako sam bila u potrazi za proizvodom za usporavanje rasta dlačica odlučila sam da isprobam njihov 3u1 gel poslije depilacije.

Gel je namijenjen usporavanju rasta dlačica, sprečava urastanje i smanjuje broj novih. Pored toga namijenjen je blagom dezinficiranju i sprečava pojavu crvenila. Koristi se 10 dana bez prestanka i možete ga pronaći u pakovanju od 100ml.


Što se tiče mog iskustva sa njim opravdao je svoju namjenu. Koristila sam ga u tri serije i stvarno sam zadovoljna. 

Kada se nanosi ima blagi miris alkohola i bora (u sastavu ima ulje tuje pa pretpostavljam da na nju miriše 😃). 
Tokom nanošenja osjeća se blago hlađenja, a kada se nanese naglo počne da daje osjećaj toplote koja se postepeno gubi. 



Kao što možete vidjeti gel je blago žućkaste boje. Brzo se upija i ostavlja nježan i gladak osjećaj na koži.

Jedina mana koju ima je pojava svrabeži ako ga ne nanosite kako je preporučeno. Slučajno sam zaboravila da ga ponesem, kada sam išla kući, i imala sam malih nelagoda. Iako ne mogu da mu pripišem kao manu, jer je bila moja greška, ali da znate šta možete očekivati ako se desi da ga zaboravite nanijeti.



Nadam se da ste uživali u postu. Ako ga isprobate, ili ako ste već koristili, pišite mi svoja iskustva. Stvarno bih voljela da znam kakva su vaša iskustva sa ovim proizvodom.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

36 коментара:

  1. Odlična recenzija.
    I blog si super uredila sa ovim pahuljama:)
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se dopada ovaj post!
    www.amna-tbhidc.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Hm, zanimnjvo.. Verovatno cu probati, Hvala! ❤
    http://fashionworldlovelife.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post i divno si napisala <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, divan tekst! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. http://mylifeasniki01.blogspot.rs
    zapratila sam te, uzvrati ako zelis:)
    odlicaan post <3

    ОдговориИзбриши
  8. PREDOBROOOO!

    Svrati kod mene ako mozes!https://faasshione.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Draga moja, i sama znas da od pocetka pratim tvoj blog, i da sam veliki ljubitelj istog, i bas iz tog razloga ja ti moram nesto reci...A to je da je tvoj sadasnji dizajn bloga vrlo neumesan, neukusan, lose stilizovan, nimalo originalan, i nimalo profesionalan. Jeste simpatičan i sladak, baš u nekom dečjem fazonu, ali ti dobronamerno kažem, ako planiraš da uspeš u blogovanju, mislim da nećeš moći sa ovakvim dizajnom bloga, jer podseca na neki jeftini sajt sa igricama. Opet ti se izvinjavam zbog komentara, ali zaista sma morala, jer volim sadrzaj tvoj bloga i ovo ti kazem kao rodjenoj sestri, veruj mi. Molim te poslusaj moj saet i pokusaj da nadjes neki malo originalniji sablon u novogosnjem fazonu i postavi ga! Mada jos jer rano po meni za Novu Godinu.

    Kada je sadrzaj tvojih postva u pitanju, tu zaista nemam reci, odusevljavas me svojim pisanjem, i ova recenzija je jako dobra, ovaj proizvod nisam korstila ali mislim da bi mi dobrodosao nakon depilacije!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja. Nema potrebe za ljutnjom. Poštujem i cijenim svačije mišljenje, a ti si neko koga sam zavoljela, upravo, iz tog razloga. Hvala ti još jednom, od srca, na ovim divnim riječima :*

      Избриши
  10. Predivan post! Jako mi se dopadaju pahuljice koje su dodala na blogu :)

    Pratim te i bilo bi mi jako drago da uzvratis :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Mislim da si super recenzirala dproizbod i da je jako koristan. Ja se depiliram voskom i uglavnom stazim malo bebi pudera da mi smiri blago crvenilo na kozi :)
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo izgleda zaista super. Trebala bih isprobati. Hvala na dijeljenju!
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu. Nadam se da ćeš podijeliti svoje utiske ako ga isprobaš :*

      Избриши
  13. Hvala za ovaj post. Definitivno zelim isprobati <3


    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super proizvod...moram ovo da isprobam.I sjajan post :-)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.