Trikovi za pametnu kupovinu

20:41:00 Moj mali kutak 44 Comments

Ćao drugari!

Nadam se da uživate i da se spremate za prazničnu atmosferu :).

Ide zima, praznici i svjesni smo da će nam potrošačka korpa porasti pa sam odlučila da podijelim nekoliko trikova pomoću kojih možete pametnije da kupujete.

Kupujte siti

Svima je poznat onaj osjećaj kada odemo po par stvari a vratimo se sa par vreća nepotrebnih sitnica (grickalica, čokoladica, i sl.). Kako bi smo izbjegli "bacanje novca" prije odlaska u kupovinu jedite. To će vam pomoći da ne poželite sve što vidite. 


Spisak za kupovinu

Prije polaska u kupovinu napravite spisak kako ne biste zaboravili nešto pa se morali vraćati i gubiti vrijeme ili da ne bi ste kupili nešto drugo umjesto onoga što ste planirali.



Veće cijene u malim prodavnicama


Ako imate potrebu da kupite veću količinu robe obavezno to obavite u nekom tržnom centru jer su cijene i do 30% niže u odnosu na trgovine koje se nalaze u vašoj blizini.

Kuponi i bodovi


Možda zvuči suludo da punite novčanik sa raznim karticama, ali, vjerujte mi, mnogo je isplatnije da kupujete sa karticama ili kuponima uz pomoć kojih ostvarujete dodatne popuste. Možda je to sitnica u datom trenutku ali sitnice se sakupe na godišnjem nivou i donesu solidnu sumu novca.


Računanje tokom kupovine


Ovo je jedan jako dobar i koristan trik. Prvo što će vam pomoći da ne dođete u neprijatnost kada plaćate da nemate dovoljno novca, a drugo izbjeći ćete trgovačke varke. Ne znam da li vam se dešavalo da kupite proizvod čija je cijena na kasi drugačija u odnosu na onu koja se nalazila na rafama, ali meni jest i zato dobro računajte. 

Robna marka proizvoda


Marka proizvoda trgovine u kojoj kupujete može da bude istog ili čak i boljeg kvaliteta od one koju ste navikli da kupujete, a pored toga niža im je cijena koštanja. 

Povoljniji proizvodi rafu niže


Ako niste sledeći put obratite pažnju na cijenu proizvoda koji se nalaze na dnu rafe. Isti proizvodi malo "bolje" marke i kvaliteta servirani su u visini naše glave, a oni malo "lošiji" i nešto manje poznate marke nalaze se do visine naših koljena. Da, to je još jedna trgovačka varka. Logično da nećemo hodati pognuti kroz market pa su nam svi skuplji proizvodi u visini očiju kako ih ne bismo promašili, a oni malo povoljniji su na dnu. 


Duži rok trajanja na kraju reda


Kada kupujete namirnice koje se brže kvare (mlijeko, jogurt i sl.) obavezno zavucite ruku na kraj reda. Tu ćete naći proizvode i do 10 dana dužeg roka trajanja. 

Količina u ambalažama


Ako kupujete flaširane proizvode obratite pažnju na punoću ambalaže. Ni jedna nije isto napunjena. 


Proizvodi na akciji

Kada kupujete proizvode na akcijama, naročito ako su dva u paketu, dobro provjerite rok upotrebe. 

Na pijacu poslije podne

Ukoliko nemate potrebu za hitnom kupovinom svježih namirnica najbolje bi bilo da je obavite pred kraj pijačnog dana. Ukoliko tada odete možete pronaći proizvode i do 80% niže u odnosu na cijenu koštanja u jutarnjim satima. Nisu to ni loši ni drugačiji proizvodi. Isti su. Samo im je cijena niža kako ne bi morali da ih vraćaju kući, a uz to iskoristite i priliku da se upoznate sa tetama koje tu rade pa možda i u jutarnjim satima možete dobit proizvode ispod cijene. Nikad se ne zna :).

Nadam se da će vam ovi savjeti pomoći i uštediti vaš novac. 
Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

44 коментара:

  1. Draga moja, moram ti priznati da je ovo jedan od boljih postova koji sam iakda citala, zaista je originalan, ima sustinu i edukovajuci karakter, te veliki lajk za to. Odlicno si odradila temu, super napisala post, ove sličice baš idu uz sve ovo i u ceokupnosti produkuju odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma originalan post, jako koristan. Nijedan od ovih trikova nisam znala :D Od sada cu da jedem prije odlaska u trzni centar ili samoposlugu jer sam neko ko uvijek trazi da jede, iako sam mrsava. Da, i meni se mnooogo puta desilo da cijena na kasi bude drugacija nego na rafu. Sve u svemu, odlican post :)
    Ako budes imala vremena, pogledaj novi post na mom blogu ---> DOUBLE Yankee scented candle review | Dostupne u Srbiji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Simona. Ja sam imala mnogo neprijatnosti zbog ovog "kupujem gladna" i kad dođem da pojedem ono što sam kupila ne znam kuda ću sa svim sitnicama, a nisam u mogućnosti da sve pojedem :) I naravno da ću da pogledam post :*

      Избриши
  3. Jaoo, kako sam se nasmijao na prvo-kupujte siti. Mada, to je velika istina :) I da, duzi rok trajanja jeste na kraju, uvjerio sam se bezbroj puta u to. Pozzz

    aleksaj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, drago mi je jer sam dugo razmišljala kako da nazovem tog malog nepoželjnog pratioca u kupovini :D

      Избриши
  4. Odlični savjeti! Na prvi sam se i nasmijala, kod na su kući kupuje mama pa nemam previše prilika za korištenje savjeta :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, a uvijek je dobro da se znaju trikovi jer nikad ne znaš kada možeš završiti u kupovini ;)

      Избриши
  5. Odlična ideja za post koja će nam svako svima poslužiti, hvala ti na tome. :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja. Ja se iskreno nadam da će biti od velike koristi jer meni su mnogo pomogli :*

      Избриши
  6. Odlični saveti draga, većinu primenjujem i sama! Super post! xox
    Vesna - novi post na Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  7. Wow my dear this post is fantastic
    thank you so much
    kisses for you

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post :)
    follow and follow ?:)

    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jaoo, svaka ti cast! Ovo je jako oroginalan post, zaista ti svaka cast na samoj ideji pre svega, a onda na korisnim i trikovima i savetima koje si nam dalam sjajno! ♡
    Posetiii i uclani se ako zelis,hvala ti
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Mnogo mi znači. Obavezno ću posjetit tvoj blog :*

      Избриши
  10. Odličan post i odlični saveti! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Jako dobar post i odlični saveti, bukvalno si me oduševila ovim i bilo mi je jako zanimljivo dok sam čitala! Ovo ti je definitivno jedan od boljih postova i stvarno jedno veliko bravo za ovo. Ne znam odakle prvo da počnem da te hvalim ahahah. Sviđa mi se to što si originalna, jer nigde nisam videla post na ovakvu temu i što si se potrudila da pronađeš slike koje bi išle uz ovaj post. Mnoge od ovih stvari sam i primetila u prodavnicama, kao da je npr cena u manjim prodavnicama veća, nego u nekim većim, kao i to da na vrh polica stavljaju skuplje proizvode, a dole jeftinije. Jako mi se dopada to što si nesebično podelila sa nama nešto što može generalno dosta da nam pomogne i pomoću čega možemo da iskoristimo mnogo manje novca, kao i način na koji si ovo donela, svaka čast draga!

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Hristina. Stvarno je čast i zadovoljstvo dobiti ovakav komenar od blogerice kao što si ti. Hvala ti još jednom :*

      Избриши
  12. Aha.. Great Post, Shopping List always in my brain when I want buy something ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  13. Veoma interesantan i koristan post! Neke od ovih stvari koje si spomenula u postu vec radim a neke cu zasigurno morati da pocnem!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo je bio super post, zbilja me oduševila njegova originalnost i hvala ti na ovome postu jer određene stvari odavde nisam znala i sad sam se zbilja iznenadila i zamislila što je veliki plus jer je post stvarno koristan. Svaka čast, obožavam tvoj blog i to kako pišeš postove, nijedan nije bezveze. <3
    I objavila sam sinoć novi post pa ako imaš vremena baci pogled pošto me zanimaju mišljenja haha
    -Sara :D

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Svaka čast, odlični savjeti!
    Pratim te! Ako želiš da uzvratiš?
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Od kad sam videla ovaj tvoj post obavezno gledam koliko je koja flasica puna kada kupujem sok i sl. Super post!♥

    ОдговориИзбриши
  17. Baš mi se dopada!

    check by blog: amna-tbhidc.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post!Predobri savjeti,ja se uvijek pridrzavam racunanja i mislim da je bas korisno!

    Predplatite se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post,jako kreativan. Izgled loga ti je bas super.:)♥
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican post :) Ovo kupujte siti je definitivno za mene jer ja ako krenem gladna i u Dm-u pocnem da kupujem hranu i grickalice ;) A digitron mi je obavezan, narocito ako kupujem van Srbije jer ako su cene na primer u evrima sve mi se cini da je jeftinije i samo punim korpicu pa posle mi dodje da se onesvestim na kasi :) :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da se razumijemo :D. Posebno kod ovog dijela sa kupovinom van. Kod nas se ne koristi € pa kad odem negdj .e gdje su cijene u € ne znam se zaustavit zbog "niskih cijena" :)

      Избриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.