💝 Signorina 💝 il mio nuovo amico

19:40:00 Moj mali kutak 9 Comments

Ćao drugari!

Željela bih da vas upoznam sa mojom novom drugaricom. Znam da su mnogi čuli za nju, ali oni koji još uvijek nisu sada imaju priliku.

Ona je, inače, mala italijanka. Porijeklo vodi iz porodice Ferragamo. Njen otac je poznati gospodin Salvador Ferragamo. Nekoliko dana unazad srele smo se u dm drogerija marketu i mnogo sam je zavoljela.

Nešto više o njoj i našem prijateljstvu otkrivam u nastavku. 



O parfemu:

Signorina je predstavljena 2011. godine. Kreirana od strane Sophie Labbe i Juliette Karagueuzoglou. A od 2012. godine dostupna je i na tržištu.

Pakovanje:

Samo pakovanje mnogo obećava. Kada otvorite kutiju sve što možete da vidite jeste jedna divna pozlaćena kuglica sa efektom ogledala. Oko nje su savijene dvije trakice nježnih boja koje joj daju još veći glamur. 



Kada je riječ o samom pakovanju tu se radi o prozirnoj, pravougaonoj boci koja je izrađena od punog, debelog stakla. Izuzetno visok kvalitet izrade.

Parfem je dostupan u pakovanju od 30ml, 50ml i 100ml. A cijena se kreće od 83,50 KM. 


Sadržaj:

I konačno, onaj najuzbudljiviji dio za koji vjerujem da najviše interesuje svaku od nas. Mirisna kompozicija odiše šikom i sofisticiranošću. Sačinjena je od gornjih nota ružičastog bibera i crvene ribizle, srednjih nota jasmina, ruže i božura i donjih nota panakote, pačulija i mošusa.


Prskalica:

Prskalica kao prskalica ništa posebno. Sasvim klasičan okruli čepić sa jednom rupicom i kontrolorom raspršivača. Do sada sam se susretala sa onim klasičnim prskalicama koje kada aktivirate da prsnu parfem ne staju dok ne izađe sva količina iz cjevčice, kod ove prskalice nije isti slučaj. Kod nje se može kontrolisati količina koju želite da nanesete. Sve dok vi držite kapicu pod prstom i vršite pritisak na nju do tada i tekućina izlazi iz boce, u trenutku kada vi pustite kapicu i prskalica stane sa radim. Pored samog mirisa i dizajna ovo je još jedna stvar koja me baš baš oduševila.



Ona je definitivno onaj tipični ženski parfem koji, u prvi plan, postavlja sve ono dječije što nosimo u sebi. Idealan je za dnevne, školske i diskretne životne trenutke svake žene.

Ako se odlučite da ga isprobate, ili već jeste, pišite mi kakve je utiske ostavio na vas.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

9 коментара:

  1. Još nisam ,al po tvojoj recenzij imam veliku želju da ga isprobam :) Super slike :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako prekrasno i luksuzno izgleda!
    Iskreno nisam nikad čula za njega , ali me definitivno privukao, prekrasno izgleda zaista. ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Jao,predivno izgleda!Mislim da je i miris bozanstven! *-*♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista predivno izgleda. Nisam ranije čula za njega, ali si me baš zainteresovala ovim postom. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala ovaj parfem, al želim!Super je post, bravo, samo tako nastavi. Moram da pohvalim izgled tvog bloga, nekako je jednostavan, a ja mnogo volim takav dizajn :)
    Poseti moj blog jednim klikom:
    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post!A iblog,cudo je sto imas samo 26 citaoca,a imas ovako dobar blog!Svidja mi se izgled jer je jednostavan,a parfem iz posta izgleda fantasticno!:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. P.S.Uclanila sam,pa bi mi bilo drago ako uzvratis:)

    ОдговориИзбриши
  8. Drugari, izvinite što se ne stigoh zahvaliti na divnim riječima. Što se tiče parfema, jest da je poskup, ali je divan. Iskreno ni ja nisam čula za njega dok ga nisam dobila prošli mjesec. Što se tiče pratioca, polako, biće ih, ja sam tu i ne žurim nigdje ;). Ljubim vas puno i hvala vam, još jednom, na velikoj podršci. Mnogo mi znači :*

    ОдговориИзбриши
  9. Izgleda zanimljivo i kvalitetno, svidja mi se pakovanje :)


    Pratim te nadam se da ces uzvratiti :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.