Podton kože

10:15:00 Moj mali kutak 22 Comments

Ćao drugari!

Danas vam donosim super trikove kako da odredite svoj podton kože kako ne biste kupovale pogrešnu nijansu pudera. 

Najveći problem svake žene je izbor prave stvari makar to bila i prava nijansa pudera, a kako se to ne bi ponavljalo najvažnije je da odredite svoj podton i sve ostalo će ići mnogo lakše i nećete morati da bacate silne pare na pudere. 


U svijetu postoji više vrsta podtonova i zbog toga su proizvođači pudera kreirali veći broj nijansi tako da se lako desi da izaberemo puder koji nam ne odgovara, a kako nam to ne bi bila praksa prije odlaska u sledeću kupovinu pudera odredite svoj podton.



Hladni podtonovi

Hladni podtonovi nisu mnogo prisutni na mediteranu. Na našim područjima veoma je mali broj ljudi sa hladnim podtonom. Hladni podton je onaj podton kada iz vaše kože "izlazi" nekakva roskasta boja. Kada se zagledate u kožu i vidite roskastu pigmentaciju na njoj. Primjer hladnog podtona je Klaudija šifer. Dakle, ako imate veoma svijetlu boju kože sa puno puno roze pigmentacije vi ste hladni podton.



Topli podton

Ovaj podton se dijeli na dva dijela: žuti (zlatni) i maslinasti. Maslinasti podton je najrasprostranjeniji na prostoru mediterana. Ovaj podton najčešće se prepoznaje tako što kada se zagledate u svoju kožu vidjet ćete nekako kao crvenkasti ili maslinasto zelenkasti podton koji "izlazi" ispod kože.

Neutralni podton

Pod neutralni podton spadaju osobe koje imaju mješavinu rozog i žutok podtona. Dakle, kada se zagledate u vašu kožu i ne možete da se odlučite da li vam preovladava rozi ili žuti podton vi ste neutralni.

Tokom kupovine, od svih podtonova, najteže je neutralnom. Današnji puteri su pretežno roze, maslinaste ili žute pigmentacije, a za neutralni podton je potrebna kombinacija rozog i žutok tako da oni moraju kupiti dva pudera.

TEST:


Sada ću vam pokazati kako da uz pomoć tri testa odredite svoj podton.

1. Test vena


Kada pogledate svoje vene na unutrašnjem dijelu podlaktice i vidite plavu boju vene vi imate hladni podton. 
Ukoliko vidite da su vam sve vene zelene to znači da ste topli podton, odnosno žuti ili maslinasti.
A ako vidite malo zelene, malo plave, ili, kao ja, i ljubičaste vi ste neutralni podton.

2. Papir test

Uzmete obični bijeli papir za štampanje i stavite ga pored lica. Stanete ispred ogledala i zagledate se u svoje lice. Uz pomoć papira lekše ćete bidjeti koji podton najviše izlazi iz vaše kože. Da li je to žuti, maslinasto zeleni ili je rozi. A ako ne možete ustanoviti da li je više žuti ili rozi onda ste neutralni podton.

3. Test zlata i srebra



Svi smo beskonačno mnogo puta nosili i zlato i srebro, a da nismo ni znali da uz pomoć njega možemo odrediti podton svoje kože. 
Kada prislonite komad zlatnog i srebrenog nakita na svoje tijelo primijetićete da vam neki bolje pristaje od drugog. 
Ukoliko je to srebrni komad vi ste onda hladni podton, a ukoliko je to zlatni komad vi ste topli podton.
A ako se ne možete odlučiti koji vam bolje pristaje (ne koji bi više voljeli da nosite ;) ) onda ste neutralni podton.

Nadam se da ste uživali u postu. Pišite mi koji je vaš podton. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

22 коментара:

  1. Jako zanimljiv post. Sviđa mi se to što si originalna i ne kopiraš druge. Ja valjda imam topli podton koliko sam mogla to da shvatim ahahha. Jako zanimljiv post draga, samo tako nastavi♥
    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Kika. Nadam se da ti je pomoglo i vjeruj mi da ti zavidim ako imaš topli ton jer ja brdo para dam samo kad hoću da kupim puder :D, a on topli ton mi je baš predivan. :*

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam upravo shvatila zašto sam toliko poludela za zlatnim nakitom u skorije vreme, izgleda da je upravo zbog podtona. Odavno sam svesna toga, ali nikada ne bih pomislila da je to razlog što mi pozlaćeni nakit pristaje bolje, barem po mom mišljenju.
    Inače su ovi testovi jako precizni, hvala što si podelila s nama. Zapratila sam tvoj blog, ako želiš, uzvrati. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista odličan post!
    Mislim da će ovo svima, osobito početnicama biti od veelike koristi . ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Svima će biti od koristi :) Čini mi se da sam neutralac :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan ♥ verujem da će mi jako pomoći :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post zaista! Bas cu odraditi ove testove, jer nikad nisam uspela da provalim koji mi je podton koze i nekad imam problem sa izborom pudera i korektora zbog toga. Odlican blog!

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши
  8. Poste je bas neobican i zanimljiv.Koliko vidim nikada ranije nisam vidjela ovakav post sto je jos bolje.Prijavila sam se na tvoj blog ako zelis uzvrati http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post! Izabrala si neobičnu temu, ali savjeti su uistinu korisni. Lijepo napisano :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  11. Tako originalan post!Mislim da sam nesto izmedju svetle i srednje svetle,haha!❤️:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Woow jako dobar post! Shvatila sam da sam neutralni podton tako da već i koristim dva pudera koja mi odlično skupa pristaju! Hvala što si ovo podijelila s nama! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  13. Hello dear,
    thank yo for follow me
    I follow you too ong+ and gfc
    kisses for you

    ОдговориИзбриши
  14. Veoma koristan i zanimljiv post :D <3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Sjećas me se?...
    Molim te svrati i zapratii -----------> enichaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Zanimljiv post! Nisam nikada ranije ni odredjivala svoj podton pa mi je bilo jako interesantno citati o tome!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  17. Sviđa mi se ovaj post. Mislim da mnogo djevojaka nemaju pojma o podtonu i to izgleda najčešće očajno.
    anitalovesbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. imas predobar blog, super su saveti! Uclanila sam se na tvoj blog!
    Pogledaj moj ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.