Nutra effects univerzalna krema

11:21:00 Moj mali kutak 11 Comments

Kada je u pitanju njega kože prvo na što pomislim je hidratacija, a čime možemo bolje da hidratiziramo kožu nego proizvodima iz prirode. Pored hidratacije jako mi je važno da mi proizvodi ne izazivaju neželjeno dejstvo na koži poput crvenila, svraba i raznih vrsta iritacije kao i alergijeske reakcije. 


Prije nego vam napišem moje iskustvo sa ovim proizvodom željela bih da vas malo boljem upoznam sa njim.

Za one koji ne znaju: Nutra effect je linija proizvoda Avon kampanje čiji su proizvodi pravljeni, isključivo, na prirodnoj bazi. Prvi proizvod iz ove kolekcije isprobala sam prije dvije godine i zaista sam bila zadovoljna. A od ove kampanje Nutra je plasirala i tri nova proizvoda od kojih vam predstavljam njihovu univerzalnu kremu 3u1 (lice, ruke i tijelo) za suhu i normalnu kožu.


Kada je u pitanju hidratacija svima nam je poznato da je voda većinski dio našeg organizma i zbog toga je potrebno da pijemo što više tečnosti, ali ona sama nije dovoljna da se održi sjaj i zdrav izgled naše kože. Ishrana je još jedan veliki faktor koji utiče na očuvanje zdravog izgleda. Ali ne bilo kakva ishrana. Za našu kožu najbolji su proizvodi bogati omega-3 masnim kiselinama poput avokada, lososa i skuše.


Za dubinsku hidrataciju najbolji efekat daju shia sjemenke koji su glavni sastojak i ovog proizvoda. Shia sjemenke sadrže zdrave omega-3 masne kiseline, ugljikohidrate, bjelančevine, vlakna, kalcije i bogate su antioksidantima koji pružaju 48h hidratacije.


Moj prvi susret sa ovom kremom bio je taako zavodljiv. Shia sjemenske, pored svih zdravih sadržaja, taaako divno mirišu da sam prosto zaluđena ovim proizvodom. Sam miris me najviše asocirao na ona prva jesenja jutra obogaćena vlažnim vazduhom i blagim mirisima prirodne svježine.


Sadržaj, koji dolazi u pakovanju od 200ml, veoma je želast i lako se razmazuje, a što je najvažnije brzo se upija i ostavlja dugotrajan osjećaj hidratacije na koži. Na "poleđini" (da je tako nazovem, iako je pakovanje okruglo) nalazi se kratko upustvo na kome piše: Obilno umasirati u kožu.

Nakon nanošenja na kožu dobija se blagi osjećaj hlađenja i što mi je najvažnije, u proteklih 10 dana testiranja, nisam imala alergijskih reakcija na ovaj proizvod.





Kao što možete da primijeti koža dobija onaj svjetlucavi izgled. No, kako se krema upija koža poprima onaj prirodan sjaj i osjećaj mekoće i glatkoće, koji mi je znao da traje tokom cijelog dana, odnosno, do tuširanja.

I za kraj, svi znamo koliko se obradujemo i koliko nas usreći samo jedna mala sitnica i jedna savršena voćkica, a ja imam osjećaj da, isto toliko, ova krema usreći moju kožu i zato od mene dobija čistu desetku za kvalitet.


Ljubim vas do sledećeg pisanja i, ako isprobate ovu kremu, pišite mi svoje utiske!
Danny!

11 коментара:

  1. Odlican post. I proizvod se cini kao dobar. :D

    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš prije tjedan dana sam dobila ovu kremu na testiranje i oduševila me!
    Velika količina, a stvarno savršena krema za sve, sviđa mi se.
    I zapratila sam te, super blog. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda super, još ju nisam isprobala :) odlične slike!

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi put vidim ovu kremu!Izgleda veoma zanimljivo!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs
    - Postavljajte pitanja za Q&A <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Nikad nisam probala ovu kremu,no po tvojim rijecima zvuci odlicno :D Jako mi se svida :D
    Mozes kliknuti na 2 linka iz zadnjeg posta? :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/autumn-outfit-twinkdeals-collaboration.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. Izgleda kao da je dobra, moraću da je probam. Deluje mi zanimljivo ali probaću je sigurno ja. Divna recenzija, valjda se to može očekivati od tebe. :)

    Možeš da mi uzvratiš praćenje?
    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Izgleda kao da je dobra, moraću da je probam. Deluje mi zanimljivo ali probaću je sigurno ja. Divna recenzija, valjda se to može očekivati od tebe. :)

    Možeš da mi uzvratiš praćenje?
    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Hej curke, hvala vam puno na divnim riječima, a krema je nova. Do sada se nije pojavljivala u katalogu pa je zato niste ni viđali. Što se mene tiče savršena je i imate moju toplu preporuku za nju. :*

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.