🌊🌊 My weekend spa routine 🌊🌊

19:53:00 Moj mali kutak 8 Comments

Iiii konačno vikend. Danas ću vam pisati kako izgleda moja vikend spa rutina. Pa da ne bih više duljila ovaj post da mi krenemo. 

Moja vikend spa rutina započinje subotom (ako nemam ništa u planu taj dan onda je to, obično, poslije podne).



1. Depilacija lica


Rutinu započinjem čupanjem obrva - pincetom. Ostale dlačice uklanjam trakom za depilaciju. Prije nanošenja trake, mjesta koja planiram da depiliram. namažem baby puderom kako bi upio suvišnu masnoću sa kože, a uz to ublažava i bol. Nakon depilacije očistim lice, od pudera, uz pomoć blaznica.

2. Kosa

Na kosu nanosim masku koncentrišući se na dio kose ispod uha i vrhove. Obzirom da sam se ošišala :( taj put je mnogo kraći (prije sam imala kosu do kukova, a sada malo niže uha). Nakon što nanesem masku vežem kosu u rep ili šnalicom.


3. Usne

Kada sam sklonula kosu sa lica prelazim na piling usana. Njega najčešće radim uz pomoć malog vlažnog peškira. Peškir nakvasim toplom vodom i kružnim pokretima masiram usne. Nakon pilinga na usne nanosim deblji sloj hranjivog balzama. Najčešće to bude melem. 


4. Piling lica

Piling lica, takođe, radim vlažnim peškirom, ali ovaj puta koristim vruću vodu. Lice masiram kružnim pokretima koncenišući se na dio oko nosa, iznad obrva i oko usana. Nakon pilinga nanosim masku ili hranjivo ulje. U većini slučajeva to bude ulje. 

5. Kuupkaaa

Nakon glave dođe vrijeme i za ostatak tijela, a i moj nervni sistem koji se, u toku sedmice, baš baš umori. Za kupku obino koristim pjenice sa mirisom lavande i so, uz nju, u vodu dodam i dvije vrećice čaja od kamilice i dva kružića krastavca na oči. 

6. Noge

Nakon 15 minuta odmaranja i ležanja u vodi dođe vrijeme za akciju. Raspom dobro isčetkam pete i dio tabana ispod prstiju, ali se više koncentrišem na zadnjio dio stopala.

Dok sam još u kadi iskoristim priliku da odradim i piling tijela. Nakon čega slijedi epilacija. Nekako mi je najlakše da je uradim dok mi je koža mekana, a pore otvorene. 

7. Tuš

Vrijeme je za sapiranje kose. Prvo saperem masku, a onda nanosim šampon i balzam. Poslije čega nanosim i gle za tuširanje i završavam sa vodom.




 8. Finiširanje 😊

Prvo nanosim 3u1 gel poslije epilacije od Afrodite. On sprečava iritaciju kože, urastanje dlačica, usporava njihov rast i smanjuje broj novih dlačica. Nakon toga nanosim neku hranjivu kremu na lice tako što je utapkam u kožu, kao kada se blago šamarate, a zatim i hidratantnu, na isti način. Poslije toga nanosim kremu za područe oko očiju. Da ne bih zapostavila ni svoju kožu tijela, koja je užasno suha, i na nju nanosim hranjivo mlijeko za tijelo ili kremu za tijelo, zavisi kada što želim. A onda prelazim na lakiranje noktiju. Kada sam nalakirala nokte i sigurna sam da se lak osušio nanosim kremu za hidrataciju stopala u malo debljem sloju i obujem moje spa čarape. 

Za sami kraj nanesem kremu za ruke, ako je potrebno, napravim šoljicu čaja i utonem u internet svijet 😊.


Nadam se da ste uživali u čitanju. Ako imate bilo kavih pitanja ili želja pišite mi u komentar ili na mail.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

8 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.