Moji beauty trikovi

17:57:00 Moj mali kutak 2 Comments

Ćao drugari. moram da se izvinim za moje odsustvo. Jako sam okupirana ispitima i praksom pa ne stignem da se uskladim :(. Nadam se da ste mi super i da uživate u ovim divnim danima. 

Ovaj put pišem o mojim beauty trikovima, pa kako ne bih duljila ovaj post ja bih da krenem sa njima.

Vazelin

Svima nam je poznato koliko je vazelin prisutan u svakodnevnom životu čovjeka. Vazelin je jako učinkovit kao zaštitni faktor.

Ako su vam usne ispucale slobodno ga nanesite i veoma brzo će bit savršeno mekane i zaštićene, posebno u hladnim zimskim danima.

Ako vam je, kao meni, suviše masna ploča noktiju pa vam lak brzo spada i tu je jako učinkovit. Nanesite ga na nokte prije nego nanesete lak, sačekajte da se malo sasuši i onda premažite lak. Pored toga što će produžiti trajanje laka spriječiće i pojavu zanoktica.

Želite da produžite dugotrajnost vašeg omiljenog mirisa, ali vam ne polazi za rukom. Slobodno na mjesto gdje nanosite parfem (vratnu arteriju, pregib lakta ili pregib šake) prvo nanesite vazelin i umasirajte u kožu. Na taj način zaštitit ćete svoju kožu od alergijske reakcije na miris i produžiti njegovu dugotrajnost.


Štapići za uši

Ukoliko vam se desi da ste pilikom lakiranj noktiju ili nanošenju ruža prešli vani željenih linija jednostavno namočite štapić acetonom i odstanite lak ili namočite štapić odstranjivačem za make up i jednostavno očistite ruž.

Svima se desi da u toku nanošenja maskare četkicom nanesemo maskaru za neki dio lica Sačekajte par sekundi i jednostavno uzmite štapić i skinite maskaru (bez odstranjivača i bez razmazivanja).


Vrećice kamilice u kupku

O ovome ste mogli čitati u mom postu My weekend spa routine. Prilikom odmaranja u toploj kupki dobro će vam doći i njega intimnih predjela, a šta je bolje za to od kamilice. Pored toga što umiruje crvenilo i iritacije ima blago dejstvo i na otklanjanje nečistoće.

Soda bikarbona

Ako ste skloni gljivičnoj infekciji intimnih predjela jako dobro rešenje može da bude prekuhana voda sa kašičicom sode bikarbone. Kada se soda ukuha skinite vodu sa vatre i ostavite da se ohladi, do temperature koja vas neće peći, i samo isperite intimno područje.

Lak za kosu

Svima nam je poznato da lak za kosu ima dejstvo učvršćavanja. Ja ga koristim u prilikama kada mi je potrebno da učvrstim obrve ili fiksiram ukosnice.
Ako želim da učvrstim obrve pošpricam lak za kosu na češljić za obrve i lagano ih samo začešljam.

Ukoliko mi ukosnice klize po kosi i zaista ih teško fiksiram onda uzmem lak za kosu i pošpricam ukosnicu, malo protresem rukom da se brže osuše i onda ih postavim na kosu. 
P.S. Ukoliko želite da vam ukosnica još duže ostane na mjesu, pored klasičnog ukršatnja ukosnice, okrenite rebrasti dio prema glavi.


Mat lak

Svi mi ponekad volimo lakove visokog sjaja, a opet  ponekad nam je potreban i mat, ali nam je teško sve to uskladiti i priuštiti. Kako ne bi svaki put kupovali iste nijanse mat i običnog laka donosim vam dva trika pomoću kojih možete od običnog laka napraviti mat.

Nanesem obični lak na nokte i pošpricam lakom za kosu.

Drugi trik pomoću kog dobijam mat je mnogo povoljniji od prethodnog. Sve što vam treba jeste vrela voda i svjež lak na noktima. Kada nalakirate nokte stavite ruku poviše vodene pare i lak se sam matira. Detaljnije objašnjenje možete pročitati u mom postu Gel Shine postaje Mat Shine.

Puder za matiranje ruža

Za ovaj trik vjerujem da je većina vas već čula, a i isprobala. Ovo je jedan od trikova koje najčešće koristim. Obzirom da mnogi ruževi koje koristim ne postoje u mat nijansama ja ih sama napravim. 
Nanesem jedan sloj ruža na usne i uz pomoć četkice za puder nanesem puder u kamenu, a zatim nanesem još jedan sloj ruža i preko toga blago potapkam četkicom na kojoj, još uvijek, postoje čestice pudera ali ne u prevelikoj količini. I to je to. Ovim postupkom sam dobijala i do 6h dugotrajnost ruža (uz piće i obroke :) ).

Kreon kao ajlajner

Vjerujem da ste nekada doživjele da vam nestane ajlajner. Taman ste se našminkale i ono najvažnije vam nedostaje. Imate kreon? Imate! Riješile ste problem. Ako imate kreon i izvor plamena, da li to bio upaljač, šibica ili nešto slično potpuno je nebitno, o nda imate i ajlajner. Na vrh plamena nanesete kreon i malo sačekate, a zatim maknete sa plamena i još malo sačekate, da ne bude kreon vreo, a onda, uz pomoć četkice za ajlajner, nanesete kremasti kreon.

Da li ste isprobale neke od ovih trikova? Kakva su vaša iskustva sa njima?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

2 коментара:

  1. Divan post draga <3
    Pogledaj moj giveaway i ako želiš učestvuj !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/2016/09/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super trikovi :D za neke prvi put cujem

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.