Balkan blog

18:40:00 Moj mali kutak 7 Comments

Ćao drugari!

Danas imam jednu, nadam se, super ideju. Nešto sam razmišljala ovih dana i došla na ideju da pokrenem fb stranicu putem koje ću reklamirati blogere širom balkana. 

Neću komplikovati i duljititi ovaj post samo ću krato da napišem šta sam imala u planu, a nadam se da ću imati i vašu podršku.

Svima nam je jasno koliko želimo da napredujemo u svijetu bloga i koliko imamo želju da dostignemo što veći broj ljudi koji će da uživaju u našim postovima. 

Dakle, sve što trebate jeste da mi pošaljete da li na facebook ili na mail poruku u kojoj će biti link vašeg posta. Ja ga pročitam, izvučem ono najbolje, napišem svoje mišljenje i sve skupa postavim na stranicu. U komentare ćemo svi pisati šta se kome sviđa, šta ne, šta bi bilo dobro da se doda, oduzme i sl. dakle, sve za poboljšanje i napredovanje i naravno - dobrobit zajednice 

😉. 


Nadam se da nisam mnogo zakomplikovala stvar i da ću dobiti vašu potpunu podršku, a sve što vas molim jeste da podijelite stranicu i da nas bude što više.

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

7 коментара:

  1. Dopada mi se ideja,veoma kreativno!💋Pridruzila sam se tvom blogu!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Na mom blogu si pitala o kojoj se knjizi radi (pogledaj simonasdiary.blogspot.com ako se ne sjecas). Nije u pitanju knjiga, vec prica koju sam ja napisala. Kratka je i opisuje muku izbjeglica.

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, sada si me ostavila bez teksta. Fascinirana sam a u isto i oduševljena tvojom pričom. Od svoje 12 godine pišem i čitam, ali ovo je bilo nešto što me zaista oduševilo. Da li bi ti bio problem da mi se javiš u inbox (https://www.facebook.com/Balkan-blogg-1596134487353118/)ili na mail?

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala draga. Ako ti nije problem ostavi mi link svog bloga kako bih ti uzvratila jer preko G+ mi izbacije kao da blogg ili post ne postoje :/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja. Pridružujem se. 😊

    http://worldofjustanidem.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.