❤🍀 Učiš za sebe, a ne za druge 🍀❤

18:16:00 Moj mali kutak 8 Comments

Ćao drugari! Kako ste mi? Nadam se da ste uživali na raspustu, dobro ga iskoristili i puni utisaka spremili se za novu školsku godinu.
Kod nas je sutra prvi dan škole pa bih iskoristila priliku da vam poželim svu sreću u narednoj godini. A da ne bih duljila ovaj post želim samo da podijelim sa vama nešto što je meni jaako pomoglo kada sam upisala srednju školu.


Kako je u planu zamjena namještaja morala sam da popakujem sve što imam u stanu pa sam među stvarima pronašla i moj rokovnik iz srednje škole u koji sam, na prvom listu, upisala, ne mogu reći pravila, ali možda da ih nazovem tezama. Njima sam se vodila i vjerujte mi, pored dobrog uspjeha, pomogla su mi da steknem divna prijateljstva. Pa da krenemo.

1. Očisti prostor - skloniti sve beskorisno sa stola. Ostaviti samo potrebno za učenje (olovke, stikere,  papire za učenje i sveske) - najpotrebnije.

2. Organizuj papire - koje su knjige potrebne, neophodne, iz kojih knjiga može da se nauči i šta. Treba imati samo ono najbitnije bez gomile izgužvanih-neorganizovanih papira. Svaki predmet posebno zaheftati i postaviti u folder.
Ja ih držim u registratoru ili običnim A4 kovertama. Zavisi od količine i funkcije papira.


3. Napravi plan - razjasniti za šta nam je koliko vremena porebno i učiti prvo ono što nam treba više vremena. Ispisati šta koji dan radimo i držati se tog rasporeda.

4. Okruženje - okružite se ljudima koji razumiju. (Pod ovim nisam podrazumijevala da trebam zapostaviti i one koji imaju problema sa učenjem ili su, jednostavno, lijeni. Za njih sam imala posebno vrijeme. Ono vrijeme kada imam svoj slobodan dan za uživanje i puštanje "mozga na ispašu". Tako sam imala vremena i za sebe i svoje ciljeve, ali i za ljude koje sam voljela a nisu imali ciljeve slične mojima).

5. Reci NE! - ja moram da učim, družićemo se kada završim svoje obaveze. 

6. Motiviši sam sebe - ću sve raditi (i družićemo se, i izlaziti, i kupovati... sve, sve i sve i to mnogo više) samo moram dati ispite na vrijeme. Nema ništa ljepše nego znati da, kada smo uložili toliki trud i rad u to i on se isplatio, a mi, onda, uživamo sa voljenima dok se drugi muče.

"Riješit ću se ovog ispita jer sam tim samo korak bliže željenom cilju"

Nadam se da će vam biti od koristi moje teze. A ja gasim telefon, komp i na učenje jer praksa se bliži kraju, a i vrijeme ispitnih rokova. Za dva dana mi je, nadam se, predposlednji najteži ispit pa da se i to riješi. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

8 коментара:

  1. Divan post, prvi put sam na tvom blogu i odusevila si me. Uclanila sam se odmah <3
    Na mom blogu je novi post, nadam se da ces pogledati, bilo bi mi jako drago da se uclanis, mnogo mi znaci...
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga. Baš mi je drago da ti se svidio blog.
    Pogledala sam tvoj blog i učlanila se. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, sjajan post. Definitivno mi je trebao jedan ovakav post jer sam totalno dezorganizovana. Uclanila sam se jer to zasluzujes <3
    Ako hoces i mozes pogledaj moj blog i uclani se ako ti se svide postovi ---> simonasdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti. Puno mi znači ^_^. Drago mi je da sam, bar malo, uspjela da ti pomognem jer meni je ovo dooosta pomoglo. Ako želiš pogledaj i moj post o mom načinju učenja, možda ti dodatno olakša proces jer meni je mnogo pomoglo. :*

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo ce mi definitivno pomoci, odlicni savjeti! Slazem se s tobom, moramo biti u stanju reci "ne" izlascima i kojekakvim glupostima koje nas ometaju. Prvo ucenje, pa onda sve ostalo. Organizacija je najvaznija, i ako je dobro sprovedemo, mozemo stici bilo sto :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uclanila sam se u tvoj blog, uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

      Избриши
  6. Nadam se da će ti biti od velike koristi. Uz dobru organizaciju sve se uspije pa i dobro se provesti.

    ОдговориИзбриши
  7. Učlanila se. Nadam se da ćeš uživati u mom blogu :*

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.