Njega suhe i oštećene kose uz pomoć vinove loze

23:56:00 Moj mali kutak 0 Comments


Ljeto samo što nije otišlo od nas, a svi znamo kakve posljedice nam ostavlja i da, sve to, moramo "popraviti" i pripremiti za hladnoće koje na dolaze.

I pored svih proizvoda za njegu i zaštitu nekad nam se, prosto, "omakne" redovna upotreba ili, jednostavno, ni ona nije dovolja, a pored toga desi nam se da biramom i pogrešne proizvode. Ali, opet, sa druge strane imamo i proizvode za njegu kose koji sadrže hemikalije.

Još kao mala imala sam problema sa suhom i beživotnom kosom, ali i baku koja je imala rešenje za te probleme i zvalo se "Vinova loza😊.



Da, vinova loza je nešto u šta se kunem. Pored toga što obožavam njene plodove, da li u grozdu ili čaši, ne pravim razliku 😊, obožavam je jer je, upravo, ona zaslužna za kosu na kojoj mi i frizeri zavide.

Ima li nešto ljepše od osjećaja kada imate dugu i zdravu kosu? Vjerujem da nema, a još ako uz to imamo jak korijen, čisto i zdravo tjeme, savršen sjaj i jačinu dlake. E, tu nema kraja, a ovo nije bajka.

Sve što vam je potrebno jesu: jedna posudica, mali nožić (ili, još bolje, vrtne makaze) i jedna mlada vinova loza. Bez obzira na to koje je godišnje doba i da li je vrijeme obrezivanja uvijek možete malo zasjeći jednu granu i sakupiti sok koji ona ispusti. Sok je proziran ili malo žućkaste boje, bez mirisa.

Svježi sok umasirajte u korijen kose i na cijelu dužinu dlake, pustite da malo odstoji i isperite. Proces ponovite dva puta dnevno u toku 10 dana i dva puta u toku godine. Ja sam to uradila samo u prvoj godini, a kasnije sam samo u vrijeme obrezivanja nanosila za jedno pranje.

Aono što sam dobila ovom upotrebom je čista, zdrava, jaka, sjajna, svilenkasta, bujna kosa i  bez peruti i krastca (ili kako ih doktori zovu psorijaze).

Ljubim vas do sledećeg pisanja, a vi mi pišite ako ste već isprobali ili kada isprobate da li vam je pomoglo!
Danny!

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.