Ljepota i Avon u malim haljinama

07:45:00 Moj mali kutak 1 Comments

Svi znamo kolika je uloga male haljine u životu svake žene. Ona je nešto što ističe i naglašava svaku tačku njene ženstvenosti. Ona je ono u čemu se osjećamo posebnom. A za početak, još jedne, radne sedmice donosim vam utiske o četiri najprodavanija Avon parfema iz Little dress kolekcije. 





Ljepota&zdravlje u saradnji sa Avon kompaniom omogućili su testiranje ovih parfema. Moje utiske o njima pročitajte u nastavku, a ja se nadam da je među njima skrivena, bar jedna, "mala haljinica" kojom ćete naglasiti svoj seksipil.





Little black dress can fraiche




Iako je proljeće iza nas nikada nije kasno da zažmurimo i vratimo se unazad, postaknemo želju za lijepim, "procvjetamo" uz svoje misli i iznova se zaljubimo. Orijentalno-cvijetno-svježa kategorija Little black dress can fraiche dopunila je Little black dress kolekciju 2015. i za veoma kratko vrijeme postala jedan od prodavanijih parfema. Nježna proljetna kategorija u prvom susretu osvježava aromom limuna. Poslije kraćeg vremena miris limuna polako prelazi u nježnu, opuštajuću i zavodljivu notu mošusa. 

O postojanosti ne moram mnogo da pišem jer im je miris zaista postojan. U to sam se uvjerila kada sam, poslije nekoliko pranja, pozajmila rodici majicu i prilikom oblačenja pitala me koji prašak/omekšivač koristim. Te sam, poslije nekoliko uzaludnog ubjeđivanja, uzela majicu da pomirišem i shvatila da to nije ni prašak ni omekšivač već parfem. Jedina mu je mana što je zaista nježnog mirisa pa se na malo većim udaljenostima ne osjeti, ali u isto vrijeme to mu je i vrlina jer je idealan za intimnije sastanke zbog nježnog mošusa koji budi znatiželju.

Little red drass



Često se zapitam šta je to tako snažno i privlačno u crvenoj boji pa da nas toliko pokreće?! Pored toga što nam prodire i pokreće hormone samim pogledom na nju postoji jedna mala crvena haljina koja nam pokreće hormone i samim svojim mirisom. 

Pokrenite i vi hormone svojom malom haljinicom i Little red dress mirisom orijentalno-voćne kategorije. Izuzetno nježan miris maline nikoga neće ostaviti ravnodušnim. 

Za sve one koji vole avanture, strast i energični su Little red dress spojio je nježne note maline, ruže i sandoline kako bi im pomogao da pokrenu energiju i u drugima oko njih.

Little black dress

Nešto intenzivniji miris možete pronaći u Little black dress parfemu samo za one koji vole naglašene cvjetne kategorije. Mješavina ciklame, ylang-ylanga i šljive ističe vašu potrebu da budete primijećeni. Mirisne note japanske šljive naglašavaju jačinu ovog mirisa pa je idealan za večernje izlaske. 
Jak i oštar miris ovog parfema karakteriše ženu koja zna šta želi u životu.

Little lace dress


Čipka?! Da li postoji neko u kome ne bi mogla da probudi onu najveću strast i znatiželju? Definitivno čipka je ono što nikoga ne ostavlja ravnodušnim i u kome neće probudit najveću želju za istraživanjem, a Avon je znao na koji način da upakuje strast i želju u samo jednu bocu Little lace dress.

Kažu da šlag uvijek dolazi na tortu, a ja ću, ovaj put, dodati i onu malu jagodicu. Najbolje, uvijek, čuvamo za kraj, a čipka je baš ono što nema zamjenu i od čega ne postoji ništa bolje. Ta nježnos i tajanstvenost koju posjeduje, u isto vrijeme, sve skriva, a opet i mnogo toga otkrije. 

Proljetos, kada sam u Avonovom katalogu ugledala novi miris iz ove kolekcije pomislila sam da će to biti samo, još jedan, običan parfem u njihovoj kolekciji, ali... Prevarila sma se. Kada sam dobila uzorak svidio mi se, pa sam poručila i parfem. No, međutim, ni tu nije bilo kraja. 

Ta savršena cvjetno-orijentalna kategorija bila je nešto što je, zaista, ali zaista, znalo da probudi najsitniji hormon sreće. Kombinacija Sicilijske mandarine, crne perunike i pačulije pravi su opijum. Savršeno mi opisuje samouvjerene i seksipilne žene koje žele da ostave trag u sjećanju.

Ljubim vas do sledećeg pisanja, a vi pratite Avon kataloge i uživajte u kupovini.

1 коментар:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.