Avon Alpha osvaja svijet

18:48:00 Moj mali kutak 0 Comments


Njihova priča počinje u sumrak kada sunce zalazi za oblake, a noć polako počinje da pušta svoje čari. 
Ona počinje onda kada miris maline prekrije, poluosvijetljene, ulice, a bergamont se vine u visine kako bi što prije zaklonio sunce u nadi da će, divni, lopoč raširiti svoje latice i otkriti čari koje u njima krije. A onda im u posejtu svraća mirisna lavanda da se sa njom opuste i skupa uplove u noć magije.

Oni su predstavljeni kao par koji osvaja svijet, a ja... ja sam ih doživjela kao...


Avon Alpha EDP for her

Avon je svoju novu mirisnu kolekciju Alpha mirisa za nju predstavio riječima: "Ona je šarmantna i interesantna" , a ja sam odmah sebi stvorila sliku djevojke savršenog, bezazlenog, nevinog osmjeha i pogleda ravnog dječijem. 

Orijentalno-voćna kategorija Alpha EDP za nju u gornjim notama odiše mirisom maline. Male, nježne, slatkaste voćkice kojoj je teško odoljeti, posebno u vrelim noćima kada njihov miris opija. U njegovoj srednjoj noti preovladava miris lopoča, a bazna nota je mošus

A onda počinje moja priča o njima gdje sam u prvom kontaktu osjetila razočaranje, a onda sam se dvoumila da li da mu dam novu šansu. Razlog mog nezadovoljstva bio je taj jaki slatkasti miris koji me, naprosto, gušio da sam brzinski otišla pod tuš kako mi glavobolja ne bi postala još jača.

I tako, dok sam se spremala za izlazak, sa stola me posmatrala ona divna, elegantna bočica iz koje su "virile" one dječije okice i samo mi govorile "Daj uzmi me", poput malog djeteta kada želi da ga uzmete u naručje. 


I popustila sam. Odlučila sam da mu dam još jednu šansu. A onda se desilo čudo i nisam se pokajala. Da li zbog toplog povjetarca ili na sam kontakt sa vazduhom, to nisam mogla da shvatim, ali onaj agresivni i jaki miris naprosto postaje nježan, slatkast i zavodljiv

Zaključak koji mogu da dam na ovaj, savršeni i elegantno upakovani, miris je da: Ako volite nježne voćne kategorije ne dopustite da ga ne upišete u svoju kolekciju. Zaslužuje!



Avon Alpha EDP for him

Njega su opisali kao zaštitnika ambicioznih i odlučnih. I naravno, ja sebi stvorim sliku snažnog i zrelog muškarca koji zna šta želi od života i kao takav čvrsto stoji na nogama.

Drvenasto-orijentalna kategorija u gornje note upakovala je svjetlucavi bergamont, srednje note lavande i bazne su drvenaste note. 


Kada je riječ o Avon muškim mirisima moj No1 bio je Black Suede Touch. Ali lavanda je ipak lavanda. Na nju ne mogu da ostanem ravnodušna. 

Ovo je onaj tip mirisa koji ti u istom trenutku odaje kolika je doza samopoudanja prisutna kod njegovog vlasnika, a u istom trenutku te tjera da mu se prepustiš. To je onaj miris kome definitivno ne bih mogla odoljeti a da se ne okrenem za ponosnim vlasnikom ili Akpha manom :D



No međutim, to nije sve. Ako poručite jedan od ovih mirisa, u aktuelnom Avon katalogu, za svega 21,90 KM na poklon dobijete proizvode koji će upotpuniti vašu čaroliju i pomoći joj da potraje sve do sledećeg susreta.

Ukoliko poručite Alpha EDP za nju na poklon dobijate Alpha losion i sprej za tijelo.





A uz Alpha EDP za njega na poklon dobijete gel za tuširanje i sprej za tijelo.




Nadam se da ste uživali u postu. Osvajajte svijet u paru, budite šarmantni i ambiciozni. 
Pišite nam svoje utiske, ako isprobate neke od ovih mirisa, i ne zaboravite "Svako zaslužuje drugu šansu, pa i parfem". 

Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.