AVON kampanja 10/2016

17:32:00 Moj mali kutak 0 Comments

I stigao je kraj kampanje 10/2016. Od juče je aktuelan novi katalog koji možete prelistati preko interneta na stranici AVONa. 

Pa da krenemo. Među proizvodima su i neki od noviteta koje možete pronaći u aktuelnom katalogu. Neki od njih su me oduševili, a o ostalima pišem kada isprobam.

Na početnoj stranici aktuelne kampanje možete pronaći jedan od noviteta. Riječ je o novom Shine Burst sjaju za usne koji je veoma lijepo upakovan tako da liči na ruževe. A razlog više zbog čega nisam mogla da odolim i da ih ne pomenem jeste njihova nijansa Plum Shock. Kada sam ugledala uzorke nisam se nešto iznenadila pa sam ih ostavila po strani. Međutim, kada sam odlučila da pogledam kakve sve nijanse nude (jer nisam znala kakve imaju nijanse u ponudi) oduševila sam se samom bojom tog sjaja. On je jedini koga sam otvorila i isprobala :)



Divna teksura, savršeno prekrivanje u samo jednom potezu i, što je najvažnije, dugotrajan je. U početku je malo kao slatkast ali nije pretjerano ljepljiv. Meni se mnogo dopao, a nadam se da će i vas osvojiti.






Set od tri proizvoda idealan kao poklo.









I moj broj među maskarama Big &Multiplied maskara.



Zoe-Ella ogrlica za borbu protiv raka dojke.






"Sedmični" set naušnica i ogrlica sa 7 zamjenjivih privjesaka za svaki dan.












I za kraj neki od noviteta koje možete pronaći u aktuelnoj kampanji.

NEON lakovi


Colortrend All In One BB krema u nijansi Light Medium.


Pjena za kupanje sa mirisom braske.


Avon Sport Centre Action mirisi u novom pakovanju.


Uživajte u prelistavanju novog kataloga i ljubim vas do sledećeg pisanja.

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.