Koncentracija je tuuu :)

19:50:00 Moj mali kutak 0 Comments

Pozdrav dragi moji! Nadam se da uživate u ovim ljetnim danima i da niste "zatvoreni" među zidove kao ja :(.
Da, ti ljetni rokovi od kojih mnogo toga zavisi, a sunce kroz prozor neumorno mami li mami. Od kako su prošle ove kiše ja nemam mira. Samo bih vani, ali nema, mora da se uči, i to mi je stvaralo ogromne probleme. Otvoren prozor, dječija vriska, lopte, onda se nađe i društvo da zove na kupanje... Heh, treba svemu tome odoljeti i ostati koncentrisan na knjigu.
Kako imam problema sa kofeinom ( organizam mi čudno reaguje na njega) imala sam problema da ostanem budna. Već oko 21-22h meni bi se počelo spavati. I onda sam odlučila da isprobam jedan davno pročitan recept za koncentraciju.
Prije godinu-dvije u jednom članku pročitala sam kako miris ružmarina podstiče koncentraciju i odlučila sam da probam iako sam bila jaako skeptična.


Znala sam da je izuzetan kao začin, ali nisam mogla ni da sumnjam da može imati tako dobro dejstvo i održavati koncentraciju, naravno ako ne pretjerate :).



U početku sam eksperimetisala sa običnim začinom. Sjela bih u stolicu i, kao idiot, mirisala začin i bilo mi je od pomoći, a onda sam krenula u potragu za eteričnim uljem. 
Po gradu sam bezuspješno tragala za ovom aromom. Pored silnih ruža i raznih voćnih aroma teško je bilo pronaći ružmarin, ali sam uspjela. 
Hodajući po cm-u, sa drugaricom, slučajno sam ugledala eterična ulja, "bacila" pogled na njih i ugledala tri bočice. Ne morate pogađati :) sve tri su bile moje.
Već nekoliko dana uživam u romantičnoj atmosferi svjećica i divnom mirisu ružmarina. A što se tiče "pretjerivanja", što sam na početku pomenula, to me naveo moj sinošnji lapsus. Trebalo mi je da ponovim i utvrdim jako obilno i teško gradivo pa su mi 22h gorile svijeće i kada sam oko 1h odlučila da idem na spvanj nisam mogla da zaspim. Ja koja sam poznata kao spavalica nisam mogla da zaspim :D.

Nadam se da ste uživali u ovom "romantičnom" postu i da će i vama biti od velike koristi. Nije skupo, a jako je učinkovito, bar u mom slučaju. Bočicu ulja sam platila 3,50 KM, a svjećice možete da kupite i u kineskim trgovinama po jako povoljnoj cijeni.

Ljubim vas do sledećeg pisanja i uživajte mi u ovim divnim danima.
Dannyela!

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.