Kampanja 8/2016

17:55:00 Moj mali kutak 0 Comments

Pozdrav dragi moji. Evo, kako sam i obećala, novi post za novu kampanju. Na red su stigle i kutije kampanje 8/2016. Obzirom da ne šaljem jednu narudžbu u toku kampanje odlučila sam da sačekam poslenju narudžbu pa da vam pravim post.
Nadam se da ćete uživati.



Vjerujem da oni koji redovno prate AVON proizvode već vide njihove novitete, a to je i najveći razlog zašto sam krenula od parfema. Na slici se nalazi najnoviji miris iz kolekcije Little. Riječ je o Little Lace Drass parfemu. O njemu sam već pisala, ali moram da naglasim da sam oduševljena njegovim mirisom.


Zatim imamo mini pafreme IncandessencePercieve i Cherish. Moj favorit među njima je Cherish.


Black Suede Touch parfem, sprej za tijelo i roll on. Moj No1 među muškim mirisima.


Pur Blanca je sklad nota laganog i prozračnog cvijeća frezija, božura i heliotropa.


Femme parfemski sprej za tijelo. Mirisna kombinacija kruške, mangolije i jantara.


Za svježinu i dugotrajnost vašeg mirisa preporučeno je korištenje kreme ili losiona sa istim mirisnim notama kao i parfem. Tako uz kupovinu svog omiljenog Little mirisa mogle ste kupiti i losion za tijelo 150ml po akcijskoj cijeni koja je bila izuzetno primamljiva.


Još jedan od noviteta u ovoj kampanji, a o kome sam, takođe, pisala jeste Anew vitale BB krema.
Clearskin losion za čišćenje lica od mitesera.
AVON Men gel za brijanje. Formula s aloe verom, kamilicom i vitaminom E umiruje i štiti kožu od iritacije tokom brijanja.



Za potpunu zaštitu od neugodnih mirisa tu su Deo roll on-i sa mirisom vašeg omiljenog parfema Little Black Drass, Perceive, Black suede touch, Cherish i Far Away.


Obzirom da sam krenula od početka kataloga odlučila sam i da nastavim. Još jedna doza nevjerovatne svježine za svaki ljetni dan upakovana je u AVON Naturals sprej za tijelo. Rakošni miris Orhideje i borovnice i Vanilija i sandalovina. Savršeno osvježenje za ljetne dane.


Jedan mali proizvod sa puno zadovoljstva Gel Shine lak u nijansi Barely There.


Lagani serum Advance Techniques koji izglađuje kutiklu kose kako bi se obnovili ispucali vrhovi.


Multifunkcionalni Glow bronzer u stiku za oči, usne ili obraze u praktičnom pakovanju. Trenutno se nalazi u dvije nijanse. Na slici je Glowing Nude, a imaju još i Blushing Coral. I o njemu sam pisala u prethodnom postu.


Njega ruku je jednako važna koliko i njega lica i tijela. Care kolekcija je kreirala kremu 3 u 1 za njegu ruku, noktiju i kožice oko noktiju sa najboljim sastojcima. Ovdje imamo dvije sa mirisom jasmina za hidrataciju i izglađivanje koja sadrži glicerin. I kremu s matičnom mliječi koja hrani i hidratizira kožu.


Luksuzna njega kose s pet dragocjenih ulja za oblikovanje kose uz efekat kao u frizerskom salonu daje vam Advance Techniques. Moj favorit među njima je BB Absolute Perfection balzam za kosu. 
Dvofazni eliksir u spreju, bez ispiranja, jača kosu i daje joj nevjerovatan sjajm.
Supreme Oils šampon  za kosu sa Nutri 5 kompleksom.


Maska za kosu s dragocjenim arganovim uljem jača strukturu dlake, štiti je od vanjskih uticaja i jača unutrašnju strukturu. Nju sam koristila dok nisam probala BB balzam. Maska nije loša, ali balzam mi više odgovara.


Spjrej za zaštitu kose od toplote. Smanjuje gubitak hidratacije i štiti kosu od oštećenja uzrokovanih toplotom.


Losion za tijelo koji se ispire. Intenzivno hidratizira kožu i nema potrebe čekati da se upije.


Termoaktivni napredni Solutions anti-celulitni tretman. Izglađuje kožu i ublažava vidljivost celulita nakon samo 4 sedmice. Pomaže u bržem sagorijevanju masnoća za vitkiji izgled. 


Nakon što smo uklonile celulit vrijeme je da sakrijemo i nepravilnosti na licu. ColorTrend Ligt korektor kremaste strukture savršeno prikriva podočnjake, bubuljice i ostale nesavršenosti. 


Dolazi vrijeme papučica, sandalica i štiklica. Za hidrataciju stopala tu je Foot Works hidratantni noćni tretman sa mirisom lavande i vitaminom E. Intenzivno izglađuje, umiruje i omekšava stopala tokom noći.
Lagana formula sa limetom hladi, omekšava i osvježava umorna stopala. Ona je bila na akciji pa sam uzela da je isprobam, ali ovu sa lavandom sam koristila i jako sam zadovoljna.


AVON Man muški set za ljetnu njegu.  Gel za tuširanje - čisti i hidrira kožu. Gel za brijanje - hidrira i štiti kožu od iritacija tokom brijanja. Balzam poslije brijanja - hidratizira i umiruje iritacije.


A sada mali uvod u kampanju 9/2016. Nautical marama kojoj nisam mogla da odolim. Kombinacija plavih dezena na bijeloj podlozi jednostavno su mi bolna tačka. I nisam se pokaja. Izuzetno je mekana na dodir i prelijep je materijal.

I za kraj još jedan od noviteta o kome ću da napravim poseban post jeste nova Jennifer Tassle Hobo torba. Moderna torba sa kvalitetnom imitacijom kože. 



Toliko od mene za ovaj puta. Nadam se da ste uživali u postu.
Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Dannyela!


0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.