Jennifer Tassle Hobo torba

13:28:00 Moj mali kutak 2 Comments

Pozdrav dragi moji! 
Danas imam za vas jednu Hobo torbu koju možete naći u aktuelnoj AVON  kampanji koja traje do 7.7.2016. Izvinjavam se zbog kašnjenja sa postom, jer kampanja već uveliko traje, ali imala sam malih nesuglasica između mog slobodnog vremena i vremenskih uslova. Nikako da mi se usklade. Kada sam ja nalazila vremena da napravim slike vrijeme mi nije išlo u prilog, a onda sam uspjela da napravim slike i evo već 5 dana pokušavam da nađem vremena da vam napišem nešto i o njoj. 


Sam materijal me jako oduševio. Izuzetno je njezna i prijatna na dodir. To je bilo prvo što sam primijetila kada sam izvukla torbu iz vrećice, u kojoj je bila upakovana. 
Obzirom da nisam ljubitelj animal printa, u pretjeranim količinama, ovaj podesivi remen sa zmijskim printom me oduševio. Remen se lako podešava na željenu dužinu dužinu, a torba je tako izrađena da se prilagođava i oblikuje prema dužini remena.


Pored podesivog remena na kopči, koja spaja remen i torbu, nalazi se predivna mala ukrasna kićanka.


Torba je dovoljno velika da se može iskoristiti na više načina. Možete je upotrijebite kao adekvatnu zamjenu za malu putnu torbu, ako idete negdje na dan-dva i neće vam biti potrebna pretjerana količina stvari, školsku torbu ili torbu za šetanje. 
Meni kao studentu idealna je za sveske. Pogodna je za A4 format sveske i jako je prostrana. Ali kako ni u šetnje ne idem bez velike torbe, jer u manju ne mogu da stavim sve ono bez čega ne idem iz kuće (veliki novčanik, ključeve (sa brdom privjesaka), bilježnicu i olovku, flašicu za vodu, telefon, vlažne maramice i palome), ona mi je idealno rešenje. 

Opušten remen, sve potrebno u torbi i možemo da krenemo u šetnu.

Nadam se da ste uživali u postu. Ljubim vas puno do sledećeg pisanja.
Dannyela!

2 коментара:

  1. Анониман14 јун, 2017 13:25

    cao, jesi li utapkala ulje ruzmarina u svijecu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini, ali mislim da si malo pobrkao/la postove, no nije problem. Što se tiče ružmarina i ulja nisam ga utapkavala u svijeću već sam samo nakapala na dio gdje se svijeća pali tj. onaj konac od svijeće.

      Избриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.