Gel Shine postaje Mat Shine

22:49:00 Moj mali kutak 0 Comments

Koliko ste puta poželjele mat lak na svojim noktima? Koliko se lakova, već sada, nalazi u Vašoj kolekciji? Da li ste ikada došle u situaciju da nanesete omiljeni lak na nokte i poželite da on postane mat boja? 
Sada je to moguće. A sve što Vam je potrebno jesu obični lak za nokte i voda.

Ja sam koristila Gel Shine lak u nijansi Emerald city.


Vodu sam stavila da se grije, a za to vrijeme nanijela lak na nokte. Kada se stvorila para stavila sam ruku iznad pare. Lak mi nije bio suh. Držala sam 1-2 minuta i drugom rukom skinula kapljice vode sa laka. I to je to.



Brz i jednostavan način za dobijeanje efekta 2 in 1. 




Na desnoje ruci sam radila matiranje laka, a na lijevoj je ostao obični sjajni lak.















Nadam se da vam se svidio post. 

Ljubim Vas puno.
Vaša Dannyela!

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.