Bronzer u siku

23:09:00 Moj mali kutak 0 Comments

Od kako sam počela da koristim AVON proizvode nailazila sam na one koji su me oduševili, ali bilo je i onih koji me nisu baš nešo fascinirali. Ali ono što me sada fasciniralo definitivno je dokaz da mogu sami sebe da nadmaše. 
Svaka od nas uvijek, i u svakoj prilici, želi da bude tip-top ali to, definitivno, zahtijeva i mnooogo proizdvoda. Ovaj put AVON je mislio i na prosto u našim torbicama pa je kreirao nešto sasvim malo i vrlo funcionalno. Glow bronzer u stiku. Savršena nježnost i neodoljiv sjaj višenamjenskog bronzera u stiku. Koristi se kao bronzer, sjaj za oči i sjaj za usne. 
Praktično i jednostavno :)


Trenutno ga imaju u dvije nijanse Blushing Coral i Glowing Nude. Obzirom da sam neko ko obožava tamne ili neutralne nijanse Nude mi je savršen izbor. 











0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.