ANEW vitale BB krema

17:19:00 Moj mali kutak 0 Comments

Ključ savršene kože leži u zdravlju kože. 
Anew Vitale Visible Perfection BB krema za lice sadrži laganu formulu koja pomaže kreirati mladalački izgled te redovnom upotrebom poboljšava opšte stanje kože.
Baršunasto mekana, multifunkcionalna formula u trenutku povećava nivo hidratacije te se savršeno stapa s prirodnim tenom kože za potpuno savršenstvo. 
U trenutku prekriva nesavršenosti, umanjuje vidljivost pora, zaglađuje teksturu i ujednačava ten. Takođe, pruža savršen izgled i sjaj. SPR 20 UVA/UVB faktor štiti od oštećenja uzrokovanih suncem.



Ako imate problem sa izrazito suhom kožom, kao ja, ona je idealno rešenje. Zbog suhoće kože bilo mi je užasno koristiti podloge za šminku jer bi se uvijek pojavile one male sitne ljuskice kože koje su me, užasno, nervirale. 
U počeku sam bila malo neodlučna da li da je kupim, ali sam se odlučila da isprobam pa kako bude. Moram da priznam da sam jako zadovoljna učinkom. Pored nježnosti, koju osjećate tokom nanošenja, ima divan miris.






Nadam se da ste uživali u postu.
Ljubim vas do sledećeg pisanja.

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.