Svijet AVON kutije u kampanji C07

10:29:00 Moj mali kutak 0 Comments

Pozdrav svima i izvinite što ne znam kako početi ovaj post. Toliko uživam da pregledam postove u kojima se prikazuje kupljena roba pa sam odlučila da i ja otvorim svoju AVON kutiju. 
Moje vjerovanje je "Što se više kupuje i traži, mora da valja" i logično je da ni jedan proizvod se neće prodavati 5, 10, 15... puta ako nije dobar. OK možda je nekada nešto i skupo, ali i za to će doći akcije ili, opet, mi žene, za sve što nam se svidi, izdvojićemo cijelo bogatstvo samo da ga imamo. Zar ne?
E pa da ja više ne pišem hajmo mi da pogledamo šta se krije u kutiji kampanje C7.. 

Pa da krenemo :D

AVONova formula s arganovim uljem, koje obiluje vitaminom E te kiselinama Omega 3 i Omega 9, prodire u vlasi kose, dubinski je hidrira i zaglauje te kosu čini savršeno svilenkastom i neodoljivom na dodir. Šampon čisti uz pomoć, kremaste luksuzne, pjene i pomaže i pomaže vratiti kosu u zdravo stanje.
A poslije svakog pranja dobro će nam doći nešto za lakpe rasčešljavanje. Hallo Kitty sprej za lakše rasčešljavanje izuzetnog je mirisa i može se koristiti i na suhoj i na mogroj kosi.


Za tuširanje preporučujemo Senses gelove koji su izuzetnog mirisa i nježne kremaste formule tako da ćete uživati u svakom tuširanju.


Prilikom tuširanja koža se isuši pa joj je potrebna hidratacija. AVON care kolekcija obogaćena je losionima i kremama za lice, ruke i tijelo. Savršeno hidriraju vašu kožu poslije svakog tuširanja, a naročito tokom sna. Za bolju hidrataciju poželjno je da nanesete losion ili kremu prije spavanja jer se koža bolje hidrira dok se vaše tijelo odmara.

Takođe, veoma je važno zadržati svježinu i spriječti razmnožavanje bakterija ispod pazuha koje nam prouzrokuju neprijatne mirise. Za bolji učinak preporučeno je nanošenje dezodoransa ili roll on-a poslije tuširanja.


Kao što je važna hidratacija kože tijela, tako je važna i kože lica i ruku.
Ovdje imamo jednu naturals kremu za lice koja je obogaćena medom i mlijekom, a svi znamo koliko je med zdrav za našu kožu.


Za zaštitu ruku imamo, iz care kolekcije, jendu kremu koja je obogaćena arganovim uljem koje je bogato vitaminom E i glicerinom. A sa druge strane nam je naturals krema za ruke sa mirisom cvijeta višnje.


Kada je kože hidrirana bez problema možemo da pređemo i na šminkanje.
Prije i poslije svakog šminkanja, preporučljivo, je nanošenje spreja za fiksiranje šminke radi boljeg učinka.


Calming effects mat podloga je namijenjena za osobe sa izuzetno suhom kožom jer u svome sastavu imaju kamilicu koja ima umirujuće dejstvo.
Za ujednačenost tena tu je CC krema. Još je nisam probala pa ne mogu mnogo ni da kažem o njoj ali se nadam da će, oni koji su je probali, podijeliti svaja iskustva sa nama.


Kako bismo, uvijek, izgledale odmorne i naspavane tu je korektor. Ovaj put imamo COLORTREND korektor u medium nijansi.


Za zavodljive i hidrirane usne tu je care balzam sa kakao maslacem.
Savršene nijanse ruževa istaćiće i nasglasiti vaše usne.




Za savršen pogled tu je SupetSHOCK MAX maskara. Kada je ova markara u pitanju preporučila bih je za sve one koje imaju guste i kratke trepavice. Ja sam je probala i imala sam mali problem. Imam izrazito duge trepavice i nakon dva nanošenja dobila sam "stapanje" trepavica što me nije, ni malo, oduševilo. Tako da sam ostala pri Big maskarama. Nešto više o njima ću u nekom narednom postu.


I za kraj, Fragile Flower šal. Savršen cvjetni dezen nježnih boja upotpuniće vaš look u ove ljetne dane.



Nadam se da ste uživali u kampanji C7 jer uskoro slijedi C8 sa mnooogooo noviteta za ove ljetne dane. 
Ljubim vas puno. 
Vaša Dannyela!

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.