Ljepljivi lak

02:25:00 Moj mali kutak 0 Comments

Ovo je nešto, zaista, divno i vjerujem da će vam se jaaako svidjeti, posebno onima koji vole da iscrtavaju svoje noktiće, a da im pri tome kožica, oko noktiju, ostane čista.

Do sada sam to pokušavala da napravim sa selotep trakom, pa poslije sam kupovala one trakice za zaštitu, ali ni to nije mi nije bilo dovoljno dobro. Sve su to, zaista, učinkovite stvarčice, ali meni je, ipak, trebalo nešto na što ću jako malo potrošiti vremena tokom postavljanja.  
I onda sam došla na ideju da nešto isprobam i jako sam zadovljna.

Zapravo, na tu ideju sam došla gledajući video u kome je djevojka pokazivala kako se gravi Galaxy efekat od laka. Naravno, kako ne bi morala da bude previše precizna onda je nanijela nešto, poput laka, oko notiju i kasnije je skinula kao obično ljepilo sa nailona. Na netu sam pronašla to što je ona nanijela i pokušala da nađem u našim radnjama, ali bez uspijeha. 

I tako sam odlučila da sama pokušam to napraviti, a sada i sa vama podijeliti. 
Sasvim jednostavno je za napravit i vrlo povoljno, a dosta se dobije.

Sve što vam je potrebno jeste lak za nokte i obično ljepilo za papir. 



U trgovini sam kupila sasvim obični, prozirni lak za nokte i ljepilo za papir, ono dječije prozirno. 

Prije nego pokušate ovo da napravite probajte na običnoj foliji da napravite sebi odgovarajuči omjer laka i ljepila.

Omjer koji je meni odgovarao bio je sa jako malo ljepila tako da sam u 3/4 laka sipala 1/4 ljepila. Upotreba je izuzetno jednostavna.



Izaberete nijansu laka (ja sma ovaj puta izabrala Gel finish lakove iz AVON-a u dvije nijanse: Lavander sky i Limoncello, a kako bih ubrzala proces sušenja koristila sam sprej za sušenje, takođe iz AVON-a, Naill expres).


Nanesite ljepljivi lak na kožicu oko noktiju i željenu nijansu laka na nokte. Poslije par sekundi odstranite ljepljivo lak oko nokta, možete uz pomoć pincete ili noktiju (moj savjet je da koristite pincetu radi preciznosti da vam ne bi prsti uništili lak na noku).

I to je to.


Pišite nam svoje utiske ako isprobate. 

0 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.