AVON gel shine

13:06:00 Moj mali kutak 2 Comments

Oni koji koriste AVON proizvode sigurno su, bar jednom, probali i njihove lakove. Ja, lično, obožavam Gel shine jer su mnoogo dugotrajniji i imaju predivne nijanse boja, savršen sjaj i, za njihovo nanošenje, nije vam potrebna lampa ili bilo koji drugi aparat. Jednostavno se nanosi kao i svaki drugi lak.


Ovaj puta, moj izbor je nova tekstura bordo crveni Wine and dine me.


Divna, tamna nijansa, za one koji vole tamniju boju. Idealna za večernje izlaske, savršeno prekrivanje u samo jednom nanošenju.



Toliko od mene, za ovaj puta. Nadam se da će Vam se svidjet moj izbor i pišeta nam svoje utiske, ako isprobate koji od njihovih lakova :)

2 коментара:

  1. Odlicna nijansa,bas mi se svidja! :)

    Jedan savjet,probaj da povecas slike jer mi se mnogo svidjaju ali su tako male da se tesko vidi sta se zapravo predstavlja na svakoj slici :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.